Gietjo's oud en nieuw 2013-2014

gietjo

Registered User
Wij hebben in Ede ook wel een beetje mazzel gehad met het weer. na 00:00 uur wel een beetje regen maar niet bijzonder veel. gewoon prima eigenlijk. de wind was gezakt naar 3-4. ook prima.

Ik heb dit jaar weer bijzonder genoten van mijn vuurwerk, maar ik heb niet alles op film gezet, om dat ik simpelweg geen zin meer in had om ook alle losse cakes te filmen. Mijn pa had er ook geen zin meer in. Die had al 3 oud en nieuws 2 uur met een camera gelopen. Allemaal heel begrijpelijk.

De dingen die ik wel graag op film wilde, staan er uiteraard gewoon op.

Showtje

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Dit was mijn hoogtepunt van de avond. Ik heb er niet heel erg veel tijd in gestoken, want die had ik simpelweg gewoon niet. Ik wilde deze keer gewoon iets leuks maar wat niet teveel gepruts was, en dat was volgens de familie en de 130 studenten aan de overkant weer gelukt. Dat deed me dan weer heel erg goed.

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Is dat de Palm cake assortiment van Herlat geweest? Zo ja, dan heb ik de Silver Palm nog weg staan branden. Die had ik al zeker 3 jaar in de kast staan.

gietjo

Registered User
Is dat de Palm cake assortiment van Herlat geweest? Zo ja, dan heb ik de Silver Palm nog weg staan branden. Die had ik al zeker 3 jaar in de kast staan.

Ja precies, dat waren die inderdaad. Prachtige dingen!!!

Die hadden ze van mij echt wel in productie mogen houden.

DioR

Registered User
Ja precies, dat waren die inderdaad. Prachtige dingen!!!

Die hadden ze van mij echt wel in productie mogen houden.

Ja en nee... Ik vond ze te snel schieten. Langzamer maken, paar buisjes erbij en weer terug op de markt zetten mag van mij zeker! (nu zit ik wel te twijfelen of ik met dat snelle schieten niet in de war ben met die willow cakes....)

Bovenaan