Gietjo 2010-2011

gietjo

Registered User
Haha, je hebt zeker je best gedaan. Leuke lijst en veel toppertjes zoals bijv. de vette marja en de earcatcher van bonfireworks.
Maar als ik de lijstjes van iedereen zie, zie ik bijna geen candles . Dat vindt ik wel jammer want, er zijn veel leuke dingen op dat gebied.

Gr Sebastiaantje

Dit lijstje is vandaag besteld, en kan dus niks meer vanaf, maar er kan natuurlijk nog altijd wat bij. zoals je als zei, misschien wel candles. kom maar met suggesties.

gietjo

Registered User

funkie x

Registered User
"Wilde ook de "golden flowers" van Zena nemen, maar die stond op: voorraad 0 bij www.goedkopervuurwerk.nl ''

tip !
je kan ook op de knop '' waarschuw mij '' klikken. dan moet je je email adres opgeven en dan krijg je een mail als hij weer op vooraad is.

gietjo

Registered User
I know, dat heb ik namelijk ook gedaan

Maar funkie X, als je een citaat van een vorige post wilt plaatsen in je nieuwe bericht, Quote hem dan ff, of in nl: antwoord met citaat. niet knippen en plakken dus, dat is onoverzichterlijk. thnx

Laatst bewerkt:

funkie x

Registered User
I know, dat heb ik namelijk ook gedaan

Maar funkie X, als je een citaat van een vorige post wilt plaatsen in je nieuwe bericht, Quote hem dan ff, of in nl: antwoord met citaat. niet knippen en plakken dus, dat is onoverzichterlijk. thnx

zal ik voortaan doen! :)

Booomy

Registered User
Zeer mooie lijst Gietjo. Ik heb bijna de zelfde lijst ;-). Ga je de Energetic los schieten. Of ga je hem combineren. Ik had hem vorig jaar en vond hem super. Veel plezier er mee.

painkiller

Registered User
Ja dat bedoel ik inderdaad. Heb de take off gezien, zelfde cake maar andere kleuren, en die stelde ook teleur.
Heb ze gelukkig nog kunnen veranderen.

Bovenaan