gietjo
Registered User
Hee Gido Lekkere filmpjes hoor!!
Super mooie cakes heb ik voorbij zien komen.
Goed getimed en dat valt nog niet mee ben ik dit jaar achter gekomen.
Opbouwen kost ook tijd en je wil ook niet al te laat beginnen want iedereen is dan al aan het stoken.
Meestal heb je de volgorde wle in je hoofd zitten maar op moment van afsteken lukt toch niet alles en sta je vaak te dicht bij om tijdens een brandende cake de volgende alweer te kunnen aansteken om zo de lucht goed vol te houden.
Netjes gedaan en per 2 is wel wat duurder maar geeft wel een beter beeld van het effect.
Sfeertje daar is ook meer dan goed!Beter dan hier met al die dooie Duitsers!Stond lekker alleen in de straat
Het timen in inderdaad lastig. Ik heb gewoon telkens 2 dezelfde cakes aan elkaar getaped en het lontje met een klein tirapje vast gemaakt.Het ene lontje was vaak net iets langer dan de andere, waardoor de cakes mooi om en om schoten. Dat pakte dus weer goed uit. Ik kon verder niet veel opbouwen, omdat wij voor de deur van onze ondergrondse parkeergarage stonden voor de bewonders van een complex van zo'n 140 woningen. dus er kwamen weleens een paar auto's voorbij. Ik had 3 winkelkarretjes vol met dozen, en had op de dozen geschreven wat erin zat, dus het was gewoon steeds pakken. Ik had een volgorde in mijn hoofd en die is toch voor 75% gelukt. Het was wel eventjes timen met het afsteken, want bij mij om de hoek woont nog een freak(van VWC), en als hij weer de lucht vol had, wachtte ik ff met mijn spul.
Alles ging mooi af, behalve de "Great Wall of China" die ging niet in 7 salvo's,maar hij schoot hem in 2x leeg. Was wel heftig.(die film komt ook nog)