Gietjo 2010-2011 Films

gietjo

Registered User
Hee Gido Lekkere filmpjes hoor!!
Super mooie cakes heb ik voorbij zien komen.
Goed getimed en dat valt nog niet mee ben ik dit jaar achter gekomen.
Opbouwen kost ook tijd en je wil ook niet al te laat beginnen want iedereen is dan al aan het stoken.
Meestal heb je de volgorde wle in je hoofd zitten maar op moment van afsteken lukt toch niet alles en sta je vaak te dicht bij om tijdens een brandende cake de volgende alweer te kunnen aansteken om zo de lucht goed vol te houden.

Netjes gedaan en per 2 is wel wat duurder maar geeft wel een beter beeld van het effect.
Sfeertje daar is ook meer dan goed!Beter dan hier met al die dooie Duitsers!Stond lekker alleen in de straat

Het timen in inderdaad lastig. Ik heb gewoon telkens 2 dezelfde cakes aan elkaar getaped en het lontje met een klein tirapje vast gemaakt.Het ene lontje was vaak net iets langer dan de andere, waardoor de cakes mooi om en om schoten. Dat pakte dus weer goed uit. Ik kon verder niet veel opbouwen, omdat wij voor de deur van onze ondergrondse parkeergarage stonden voor de bewonders van een complex van zo'n 140 woningen. dus er kwamen weleens een paar auto's voorbij. Ik had 3 winkelkarretjes vol met dozen, en had op de dozen geschreven wat erin zat, dus het was gewoon steeds pakken. Ik had een volgorde in mijn hoofd en die is toch voor 75% gelukt. Het was wel eventjes timen met het afsteken, want bij mij om de hoek woont nog een freak(van VWC), en als hij weer de lucht vol had, wachtte ik ff met mijn spul.

Alles ging mooi af, behalve de "Great Wall of China" die ging niet in 7 salvo's,maar hij schoot hem in 2x leeg. Was wel heftig.(die film komt ook nog)

chocoprins

Registered User
Wat blijven die vette marja's toch leuk om te gebruiken in showtjes. Bij ons is hij ook nog wel voorbijgekomen.

Ziet er allemaal goed uit!

gietjo

Registered User
Ik heb weer een update van een aantal films in de beginpost geplaatst.

Het betreft:

2x Zware Jongens + 3x Pinkie Winkie
1x Great wall of China
1x Chainthunder 500
1x Colorfull thunder tail
1x The Golden Wall
1x Beautiful Leaves

Jean Cross

Registered User
Die Golden Wall is toch echt wel een toppertje.! Hou er maar vast 1 apart, kom ik um de 29e wel ophalen XD

Leuk die Zware Jongens met Pinkie Winkie, dubbel zo irritant.!

Ik ga vanavond mijn filmpjes halen, hoop dat ze gelukt zijn, dan kan jij ook genieten ;)

Komt er nog meer.?! :D

gietjo

Registered User
Die Golden Wall is toch echt wel een toppertje.! Hou er maar vast 1 apart, kom ik um de 29e wel ophalen XD

Leuk die Zware Jongens met Pinkie Winkie, dubbel zo irritant.!

Ik ga vanavond mijn filmpjes halen, hoop dat ze gelukt zijn, dan kan jij ook genieten ;)

Komt er nog meer.?! :D

Die golden wall verkopen wij niet. Die is van Pyrostar BE . Helaas dus

En ja er komt nog meer aan. Misschien vanavond laat, maar krijg zo bezoek, dus weet ik nog niet zeker.

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Zo en hier is dan de laatste update. Deel 5.
Het is mij een waar genoege om deze films aan jullie te mogen tonen, al is de kwaliteit van de beelden niet helemaal top, maar het is toch redelijk te zien. Ik ga er hopelijk dit jaar voor zorgen dat er een goede camera in mijn bezit komt, om jullie volgend jaar top beelden te kunnen laten zien. Ik hoop dat dat gaak lukken.

De laatste films van mijn vuurwerk uurtjes!!!

1xBon-Outrageous
1x Wolff-Temple of stone
1x Lesli- Energetic
1x Royal-Hot Chains
2x Treasure Island + 1x Dream-Big Fantasy
1x Bon-Gorgeous
1x Traca 10 meter

Ik heb nog wat meer cakes gehad, maar omdat mijn accu geen zin meer had heb ik deze niet meer kunnen filmen.
Wat er niet op staat:

1x Wild Wild West
2x een cake uit het levensgenieters pakket
1x Cape town
2x Blauwtje

Ik Heb van het begin tot het eind van deze enorme collectie genoten. Dit was tevens mijn grootste collectie ooit.

Ik ga nu niet zoals vele andere hier tot oktober offline, maar ik blijf het forum ook nu weer het hele jaar volgen.

Mensen Bedankt!!!!!

staffie1

Registered User
Haha, gelachen op de reacties van het publiek op de Great Wall of China. Die dachten natuurlijk: Wat een super cake! Idd niet wetende dat ie alles er ineens uit knalde.

Booomy

Registered User
Gietjo dat zijn een paar schitterende filmpjes. Echt geniet. Heb 1 vraag. Hoe heb je de Vette Marja's zo gekregen dat ze achter elkaar afgaan en niet allemaal tegelijk?? Verder keep up the good work.

gietjo

Registered User
Gietjo dat zijn een paar schitterende filmpjes. Echt geniet. Heb 1 vraag. Hoe heb je de Vette Marja's zo gekregen dat ze achter elkaar afgaan en niet allemaal tegelijk?? Verder keep up the good work.

Het is eigenlijk heel simpel. Ik heb ze per 3 aan elkaar getaped met de lontjes zo dicht mogelijk bij elkaar en vervolgens een ti-rapje om de lontjes gedaan. Het einde van de lontjes precies gelijk. Maar omdat niet alle lontjes even lang zijn/waren, en de ene fontijn net iets eerder ontbrand dan de andere, gingen ze mooi achter elkaar. Zoals je op het filmpje al ziet worden ook niet alle 3 de setjes tegelijk aangestoken. Heb eerst de middelste jongen hem aan laten steken, toen de achterste, en de voorste heb ik zelf aangestoken. De 2 buitenste moesten redelijk gelijk lopen. Dat is volgens mij aardig gelukt. Maarja, het is ook een beetje geluk hebben als je alles handmatig doet.

Heb trouwens ook de cameraman van dit filmpie ff op zn donder gegeven, dat hij de volgende keer niet met die camera moet draaien.

Booomy

Registered User
Het is eigenlijk heel simpel. Ik heb ze per 3 aan elkaar getaped met de lontjes zo dicht mogelijk bij elkaar en vervolgens een ti-rapje om de lontjes gedaan. Het einde van de lontjes precies gelijk. Maar omdat niet alle lontjes even lang zijn/waren, en de ene fontijn net iets eerder ontbrand dan de andere, gingen ze mooi achter elkaar. Zoals je op het filmpje al ziet worden ook niet alle 3 de setjes tegelijk aangestoken. Heb eerst de middelste jongen hem aan laten steken, toen de achterste, en de voorste heb ik zelf aangestoken. De 2 buitenste moesten redelijk gelijk lopen. Dat is volgens mij aardig gelukt. Maarja, het is ook een beetje geluk hebben als je alles handmatig doet.

Heb trouwens ook de cameraman van dit filmpie ff op zn donder gegeven, dat hij de volgende keer niet met die camera moet draaien.

Bedankt voor de snelle reactie. Had dit jaar voor het eerst de Vette Marja maar alleen los geschoten. Wil voor komend jaar ze per 3x3 schieten en dit ziet er super uit. Zonder geluk vaart niemand wel ;-). Bedankt

Vavoom

Registered User
Heerlijk die vette Marja!

Op het www zijn wel progjes te vinden waarmee je het beeld een kwartslag kunt draaien.
Heb zelf die fout ook eens gemaakt op de eerste vakantie met m'n nieuwe fotocamera.
Nadeel is wel dat het een behoorlijk kwaliteitsverlies oplevert.
Google maar eens op "rotate mov" of "rotate mpeg".

gietjo

Registered User
Heerlijk die vette Marja!

Op het www zijn wel progjes te vinden waarmee je het beeld een kwartslag kunt draaien.
Heb zelf die fout ook eens gemaakt op de eerste vakantie met m'n nieuwe fotocamera.
Nadeel is wel dat het een behoorlijk kwaliteitsverlies oplevert.
Google maar eens op "rotate mov" of "rotate mpeg".

Ik had al een beetje rondgesnuffeld, maar ik had zoiets van: Jullie doen het er maar mee.Hahahahaha
Dit jaar maar is een goede camera kopen, zodat ook het beeld beter word.

Bovenaan