Giel steekt even een Cobra 6 + 'lawinepijl' af

KoenL

Registered User
'Gedoe in Limburg vanwege illegaal 'Super Cobra 6'-vuurwerk! Ik ben wel benieuwd waar al die heisa om gaat. Tijd om zelf wat af te steken!', aldus Giel.

Bekijk het fragment hier

Laatst bewerkt:

dennis-pyro

Registered User
Leuk fragment. Ook mooi gesproken van Giel door te zeggen dat het geen levensgevaarlijk vuurwerk is.
Ben het helemaal met hem eens niet het vuurwerk is gevaarlijk maar de gebruiker!
En wat betreft de laatste woorden van Giel GEWELDIG haha. De smerissen hebben ons zelf uitgedaagd om het af te steken :tounge:

Overigens was de laatste knallers een zink 901 jammer dat hij in de grond gepropt word, ipv hem met een stok de lucht in te schieten.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ach, dit (van ons belastingcenten betaalde) relaapje kan het weer eens niet laten om popie-jopie te doen.
Kansloze actie die het imago van vuurwerk weer verder beschadigt.

vincer

Registered User
Niks mis mee, zoals je ziet gaat het goed als je het normaal gebruikt. Nou ja, normaal. Hehe.
Het moet gewoon eens duidelijk worden dat het aan de gebruiker ligt en niet aan het product. Net als bij auto's het geval is.

painkiller

Registered User
Was het niet zo dat een 901 het niet deed als hij op zn kop stond?

Vind het eigenlijk wel goed wat Giel doet. Het is gewoon een degelijk stuk vuurwerk. Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.

Tony

Administrator
Medewerker
Het is ook nooit goed.
Eindelijk iemand die uit ervaring wilt spreken ipv van uit een boekje en het is weer niet goed.

KoenL

Registered User
Het is ook nooit goed.
Eindelijk iemand die uit ervaring wilt spreken ipv van uit een boekje en het is weer niet goed.

Inderdaad, we moet het normaal vinden dat iemand in de ochtend vroeg wil ondervinden hoe hard een Cobra6 en een Zink 901 knalt. Giel zit van 6 tot 10 bij 3FM op de radio en aangezien het nog donker is, is het minimaal voor 8 uur in de ochtend gedaan. Lekker normaal......:huh:

Ik weet niet waar de 3FM studio zit, maar als die op het Mediapark in Hilversum zit dan is het ook nog eens aan de rand van een woonwijk. Degene die net zijn hondje aan het uitlaten was, net aan het wakker worden of nog lekker lag te pitten zullen het in ieder geval weer over kutvuurwerk hebben. Hadden we het hier nou over een nitraat of iets dergelijks oke, maar hier zou ik ook geïrriteerd van raken. Op oudjaarsdag oke, maar niet in november waar vuurwerk al genoeg in het negatieve daglicht staat.

Kobajo

FPM Filmer
Inderdaad, we moet het normaal vinden dat iemand in de ochtend vroeg wil ondervinden hoe hard een Cobra6 en een Zink 901 knalt. Giel zit van 6 tot 10 bij 3FM op de radio en aangezien het nog donker is, is het minimaal voor 8 uur in de ochtend gedaan. Lekker normaal......:huh:

Ik weet niet waar de 3FM studio zit, maar als die op het Mediapark in Hilversum zit dan is het ook nog eens aan de rand van een woonwijk. Degene die net zijn hondje aan het uitlaten was, net aan het wakker worden of nog lekker lag te pitten zullen het in ieder geval weer over kutvuurwerk hebben. Hadden we het hier nou over een nitraat of iets dergelijks oke, maar hier zou ik ook geïrriteerd van raken. Op oudjaarsdag oke, maar niet in november waar vuurwerk al genoeg in het negatieve daglicht staat.

En ik word elk weekend gek van al die kerkklokken die je niet uit laten slapen. Schijtende honden en katten op het speelveld van de kinderen. Dat gaat ook gewoon door en er wordt niks aan gedaan.

Giel steekt een keer wat af en meteen weer zeiken!! NEPFREAK!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En ik word elk weekend gek van al die kerkklokken die je niet uit laten slapen.

Oordoppen werken ook.
Maar ik slaap er gewoon door heen.
(Wat wil je ook anders, met drie koekoeksklokken in huis en als die allemaal 12 uur slaan, pit ik er gewoon doorheen.)

Leuk stukje, maar die 901 had gewoon met een stok als een lanceerbuis afgeschoten moeten worden.
Want je geeft ook het verkeerde voorbeeld, als Giel het zo doet, dan kan ik het ook.

DsNL

Registered User
Beetje gaar dat hij in de studio niet met zijn kop in beeld wil, maar als ze eenmaal buiten zijn kun je hem gewoon herkennen.:crying:

myrmidon

Registered User
Giel steekt een keer wat af en meteen weer zeiken!! NEPFREAK!!
een mens moet nou eenmaal ALTIJD wat te zeiken hebben...

Klasse van Giel, om het maar eens ff duidelijk te maken dat de gebruiker degene is die het vuurwerk gevaarlijk maakt!

Laatst bewerkt:

Yvez

Registered User
Beetje gaar dat hij in de studio niet met zijn kop in beeld wil, maar als ze eenmaal buiten zijn kun je hem gewoon herkennen.:crying:

Ja inderdaad, als je het dan doet doe het dan goed. Maar wel een leuk filmpje verder. Altijd maar negatief in de media, de politie lokt het op een gegeven moment ook uit om het te proberen met al hun bommen en granaten berichtgeving.

Bovenaan