Gerard Joling eigen vuurwerklijn

basshunter

Registered User
Dat hebben we expres gedaan, zodat we niet door vele berichten hoeven te spitten met : gaaf , bedankt etc.
Op deze manier voorkom je dit!
En ik denk dat de members de thanks, die ze op deze manier krijgen en uitdelen opzich waarderen.

de thanks knop is weg..

naja ontopic:
ik vind het wel geinig, maar dan koop ik liever dat gewone paket ervan , heb je nog wat klein grut erbij tog?:push:

Jordi

Registered User
de thanks knop is weg..

naja ontopic:
ik vind het wel geinig, maar dan koop ik liever dat gewone paket ervan , heb je nog wat klein grut erbij tog?:push:
Oja? Kijk nog maar eens goed dan.

post_thanks.gif

sebastiaantje

Registered User
Ik vindt dit erg positief. Het maakt niet uit wie zoeits doet. Vuurwerk wordt in de media altijd in het verdomhoekje gezet. Misschien dat er door deze toffe actie misschien het vuurwerk minder door het slijk wordt gehaald. Beter toch, nog een pyromaniac erbij, maar wel een bekende pyromaniac!!!!!!!:cool:
Lang leve het vuurwerk:idea: .

Gr Sebastiaantje

P

poziloc

Guest
Huh? Als je goed kijkt, geeft Jordi een reactie op Basshunter over die Thanks knop, die hij ook duidelijk in z'n quote laat zien(zie afbeelding)

Anthony_bomb.

Registered User
Heel leuk, eindelijk eens een bekend en ''geliefd gezicht'' dat vuurwerk eens in een leuk en goed daglicht zet.
Zulk soort actie's mogen er wat mij betrefd meer komen omtrend vuurwerk! In plaats van al dat negatieve geblaat in de media!

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
Mja, Gerard Joling is nu niet direct mijn eerste keus die ik graag gelinkt zie worden met vuurwerk. Maar goed, ik kan het pakket ook gewoon laten staan.
Aangezien er veel fans van Joling zijn (the world has gone mad..) denk ik dat het best nog wel eens een goed verkopend iets kan worden. Marketing technisch is het natuurlijk zeer slim (ook voor de handelaar).
goede nieuws is in ieder geval dat vuurwerk goed in het nieuws is en als dit er toe bijdraagt dat vuurwerk meer geaccepteerd wordt dan ben ik er blij mee.

Greetz

cc_tuner

Registered User
pffoe.. ja hoor heel leuk dat een bekende **ster, uhuum** zijn foto laat plaatsen op vuurwerk

want dat zal het enigste zijn dat ie doet, njah 10 euro per verkocht pakket in z'n porto stoppen:O...........

als ze weer zoiets bedenken, laat hem dan ook echt naar china gaan om daar iets moois in elkaar te zetten.!!

hij zal niet eens vuurwerk fan zijn:(

mjah misschien helpt het voor het vuurwerk om wat positiever in het nieuws te komen, maarjah verder is het gewoon weer een truuk om aan geld te komen

dit is dan mijn mening hea.. doet er niet toe dat mensen zeggen dat hij wel vuurwerk fan is en alles zelf heeft samengesteld, want dat geloof ik toch niet, srry.!

grtz

extreme bang

Registered User
in de big box zitten geen 8 stuks 200 gram. er zijn er zeker 4 van 120 gram en volgens mij zijn de andere 4 160 of 180 gram!

dus die vergelijking gaat niet op:blink1:

dit vond ik aan op een site die lidu vuurwerk verkoopt:

Big Box

Prijs: 99,95EUR
Artikelnummer: 842
Omschrijving: Dit top-pakket bevat ENKEL 200 grams supercakes:

1 Kings crown
1 Crostte king
1 Royal Stars
1 Colour palm
1 Thunder mine
1 Crazy planet
1 Red whistler
1 Super palm

vonk

FPM Moderator
Medewerker
dit vond ik aan op een site die lidu vuurwerk verkoopt:

Big Box

Prijs: 99,95EUR
Artikelnummer: 842
Omschrijving: Dit top-pakket bevat ENKEL 200 grams supercakes:

1 Kings crown
1 Crostte king
1 Royal Stars
1 Colour palm
1 Thunder mine
1 Crazy planet
1 Red whistler
1 Super palm

even off topic dan, want dit is niet het juiste topic om dit te behandelen.

maar lees dit topic even door en dan met name post 42 http://www.freakpyromaniacs.com/for...-lidu-big-box-star-collection-suitcase-3.html

geloof me dat de big box 100% zeker niet uit 8 200 grammers bestaat, dit zou ook niet kunnen want er zitten ook 12 of 8 shots potten tussen.

verder weer on topic aub.

ThomasM

Registered User
Ik vindt het een goed idee. Het maak me gek pakket wordt denk ik wel een sucses nu maar hopen dat niet meer bn'ers dit gaan doen wand dan is het niet meer leuk!

IguanART

Registered User
Ik vermoed dat dit pakket voornamelijk bestaat uit ''maak me gek'' gillende keukenmeiden, ''Shangri-la'' fluitbatterijen, de hardknallende ''No More Bollero A'' en als klapper op de vuurpijl, driehoekige roze boeketten.

Afgewerkt met een mooie full color wikkel waar Gerard J. zijn zonnebank gebruinde borsthaarimplantaat toont, vanuit een net iets te glimmende blouse...

Vanzelfsprekend zit vuurwerkNLand hier op te wachten

:bigsmile:

Laatst bewerkt:

Yvez

Registered User
Tijd voor een FPM interview met de vuurwerk nicht :)
Nee heb je Ja ken je krijgen en goeie reclame voor hem en voor FPM.

Mattenfreak

Registered User
Tijd voor een FPM interview met de vuurwerk nicht :)
Nee heb je Ja ken je krijgen en goeie reclame voor hem en voor FPM.

De productpresentatie was gister al. :push:
Pakket werd officieel overhandigd, tv, radio erbij, de detaillisten natuurlijk en ieder kon met hem en het pakket op de foto, als promotie voor je verkooppunt. Wij mochten uiteraard ook een fotootje laten schieten welke z.s.m. zou worden opgestuurd.

IMG_6514.JPG

IMG_6515.JPG

Bovenaan