Gerard Joling eigen vuurwerklijn

Bert

Registered User
Ik vind het super, zo te zien aan wat er in zit (staat op de 2e afbeelding) is het helemaal zo'n slecht pakket nog niet. Ik ben benieuwd naar de effecten.

Laten we eerlijk zijn positief nieuws over vuurwerk in de media kan Nederland wel gebruiken.

Lijkt wel of de vuurwerkbedrijven steeds meer op de media in gaan spelen, eerst de wenspijl van Lesli en nu dit product. Het lijkt een klein beetje de goede kant op te gaan.

Stikkel

Registered User
Alles leuk en aardig met die Joling en zijn vuurwerk, maar het enige wat ik ervan kan maken is dat hij weer betaald moet gaan worden omdat hij zijn portretrecht aan Evuco verkoopt. Dit zal betekenen dat het vuurwerk nog prijziger wordt(het joling pakket dan he). Ik denk niet dat Evuco er minder op wil verdienen.
Totaal overbodig, ik zie liever dat ze geld uitgeven aan nieuwe produkten en/of betere kwaliteit.

P

poziloc

Guest
Het Joling pakket gaat 79.95 kosten en dat lijkt mij een normale prijs met vergelijkbare pakketten

extreme bang

Registered User
€79,95 voor 8x 40gram pijlen en 4x 180gram potten is weinig geld voor zulke inhoud.

vinden jullie maar eens een pakket met zelfde soort inhoud voor zo weinig :blink1:
ik ben het met je eens, ik vind dat die potten nog aardig gevult zijn. maar ik wil toch nog eerst maar zien, en dan pas geloven of het echt een goed pakket is.
maar een goed vergelijkbaar pakket van 90-99 euro is de big box van lidu collection. en dan heb je wel geen pijlen, maar wel 8 erg mooie potten van 200gram per stuk.

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
Het gaat dus om dit pakket van Evuco.
Alleen zijn de kleine artikkelen eruit gehaald en vervangen voor de poster kalender en de handoek

6013.jpg

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik ben het met je eens, ik vind dat die potten nog aardig gevult zijn. maar ik wil toch nog eerst maar zien, en dan pas geloven of het echt een goed pakket is.
maar een goed vergelijkbaar pakket van 90-99 euro is de big box van lidu collection. en dan heb je wel geen pijlen, maar wel 8 erg mooie potten van 200gram per stuk.

in de big box zitten geen 8 stuks 200 gram. er zijn er zeker 4 van 120 gram en volgens mij zijn de andere 4 160 of 180 gram!

dus die vergelijking gaat niet op:blink1:

elgielo

Registered User
laten we voor onszelf hopen dat dit soort marketing technieken wat meer vuurwerk de lucht in brengen de 31e december!

En laten we voor gerard hopen dat er in zijn ogen genoeg "sterren" in deze potten zitten en dat de pijlen dik genoeg zijn voor hem! :nuts:

Tony

Administrator
Medewerker
Beetje jammer weer dat een ander de thanks krijgt terwijl een aantal post terug ik de hele waslijst heb neergezet?????????

Ik heb jou ook een thanks gegeven...Hopelijk slaap je nu beter!!! :bigsmile: :amuse:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Beetje jammer weer dat een ander de thanks krijgt terwijl een aantal post terug ik de hele waslijst heb neergezet?????????

het ging er hierboven ook om wat het originele pakket kost niet het gerard joling pakket! want dat wisten we al van jou.

maar goed heb jou ook een thanks gegeven.:cheesy:

extreme bang

Registered User
eigenlijk vind ik dat thank gedoe hier op dit forum een beetje kinderachtig, als ik eerlijk ben. ontoppic: dat originele paket van evecu ziet er een stuk beter uit kwa inhoud.

P

poziloc

Guest
Dat hebben we expres gedaan, zodat we niet door vele berichten hoeven te spitten met : gaaf , bedankt etc.
Op deze manier voorkom je dit!
En ik denk dat de members de thanks, die ze op deze manier krijgen en uitdelen opzich waarderen.

jaspertjuh

Registered User
Hier een nieuwsbericht, dat ik gevonden heb:

Oja, ze maken wel een grote fout in het nieuwsbericht, ze zeggen namelijk "in november liggen de eerste vuurwerkpaketten in de winkel". Misschien klopt dat wel, maar de verkoop is natuurlijk gewoon vanaf de 29e ;)

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User
Re: Gerard Joling eigen vuurwerklijn
Quote:
Originally Posted by maartenvincent View Post
Ik zou er geen 80 euri aan uitgeven!
Waarom niet?
Weet jij al welke potten van welke kwaliteit erin zitten ?
Ik hoor zo vaak mensen zeggen dat het LABEL ze niks intereseert, maar wat is hier anders aan dan? Het gaat toch om de inhoud?

Ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat er 3 pijlen en 4 potten in zaten.
Het zijn dus 8 pijlen.
Ik vond 80 euro voor 7 stuks vuurwerk wat veel.

Bovenaan