Gerard Joling eigen vuurwerklijn

GMP82

Zilveren Member
Het initiatief is zeker leuk en positief, maar ik moet toch wel een dijk van een review lezen of geweldige demo zien, wil ik er mijn centen aan uitgeven. Maar zoals Tony al zei, ik denk niet dat 'de freaks' de doelgroep is.

Beekje

Registered User
Het gaat hier om het pakket

Gerard Joling "Maak me Gek Superrr vuurwerkpakket"

Helaas nog geen afbeedling (Wit pakket met Joling foto's:nuts: ), maar de inhoud is:

- 8 Vuurpijlen a 40 gram met Joling uitsparekn erop.
- 4 x 12 schots cake 180 gram
- 1x Gerard Joling nieujaarskalender.
- 1 Handoek " Maak me Gek!"

Consumenten verkoopprijs €79,95 per pakket.

Onder de mom, OP= OP actie!

Mede mogelijk gemaakt door Evuco Vuurwerk Joure Evuco Vuurwerk

powerfull

Registered User
Ik vind het eerlijk gezegt een beetje overdreven, ik zit niet te wachten op een foto van een bekende nederlander op mijn vuurwerk :rolleyes: dat past gewoon niet bij vuurwerk. :push:

Maar ach, ieder zijn mening! :cheesy:

Pyroben

Registered User
ik heb er vandaag een folder c.q. flyer van gekregen. ALs iemand interesse hierin heeft om m te plaatsen, wil ik m wel inscannen....

P

poziloc

Guest
Hier nog een kranten bericht uit de Telegraaf

Topper wordt knaller
door Stephanie Broos
AMSTERDAM - Gerard Joling komt met zijn eigen vuurwerk op de markt: 'Het Gerard Joling Superrr'-pakket. "Ik vind het een giller van de bovenste plank!" joelt de 47-jarige zanger.

Hij vertelt: "Ik werd benaderd of ik interesse had in mijn eigen vuurwerk. Ik dacht eerst dat ik voor de gek werd gehouden door het programma Candid Camera." Maar het bleek geen grap te zijn...

"Ik heb er niet lang over na hoeven te denken. Ik ben dol op vuurwerk, van kinds af aan al. Geef mij een paar rotjes en je bezorgt mij een leuke avond. Tijdens concerten pak ik ook altijd groots uit met knallend vuurwerk. Het is dus zeker aan de goede besteed!"

Vervolgt: "Het belooft een spetterend sierpakket te worden. Het vuurwerk is al getest op veiligheid en het wordt nu in China gemaakt."

De populaire artiest kan niet wachten tot het zover is. "Ik moet nog heel even geduld hebben voordat ik mijn eigen vuurpijl kan afschieten. In november ligt mijn pakket in de winkels. Mensen krijgen er ook nog een handdoek, een kalender en een poster bij. Dus niet al het geld gaat de lucht in." Gerards vuurpijlen hebben namen als Maak Me Gek, Gelukkig Nieuw Haar en Ticket To The Tropics. Met een knipoog: " Het is toch om te gieren?"

ramon&marijke

Registered User
Iedereen op straat bij de wisseling 2007/2008.......

GELUKKIG NIEUW HAAR!!!.........................hahaha

Vind de prijzen wel behoorlijk voor hetgeen wat er inzit......

Patrick

Registered User
Ik vind het maar een belachelijk idee. Hetzelfde als al die mode labels. Iets wordt samengesteld, de gene die z'n naam eraan verbindt kijkt er even naar en geeft akkoord, maar of ze ook verstand hebben van de inhoud :unsure:

Maar wel leuke promotiestunt om de Nederlandse huisvrouwtjes aan het vuurwerk te krijgen. Hoop alleen maar niet dat we straks overspoeld gaan worden met dit soort onzinnige pakketten als alle importeurs er geld in zien.

En t is nog eens hartstikke duur ook.. 8 pijlen, 4 potten en wat merchanidising rommel voor 80 eurie :weird:

Laatst bewerkt:

3307

Registered User
Mij zie je het nooit van z`n leven kopen, maar van mij mogen al die bekende BN`ers het vuurwerk commercieel uitmelken. 100 maal beter dan altijd maar weer dat bekende negatieve gezeur en bangmakerij vanuit de media.

Gerard Joling, onze eerste vuurwerk ambassadeur? ;)

Laatst bewerkt:

spitfire

Registered User
Mischien moet wij een positieve rage helpen te initiëren...? Maak van FPM een officieel clubje, en laat hem ambassadeur worden voor veilig en mooi siervuurwerk.

Bam, heb je gelijk duizenden mensen tepakken, plus sbs6 en al dat soort showbizz zenders. Kan een dijk van n campagne worden!

Gr, spitfire....

P

poziloc

Guest
Hier dan wat foto's van het Gerard Joling pakket
Met dank aan Pyroben!

Evuco_-_Joling_0002.jpg

Evuco_-_Joling_0003.jpg

Laatst bewerkt:

gaittoet

Registered User
Lijkt me wel lachen, een pot of een cakebox uit het pakket van "Maak me gek" aansteken en dat de ballen of cometen op het deuntje van "maak me gek" eruit geschoten worden.
Maar goed, ik hoop dat vuurwerk zo een betere reputatie krijgt, een reputatie dat het verdient.

Bovenaan