Geraardsbergen (B) 31-08-2012

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Vrijdag 31 augustus Vuurwerk te Geraardsbergen

plaats : Geraardsbergen (belgie)
wie :CBF
tijd : 22.00 uur

Kermisaffiche_2012.jpg

Net gezien op Twitter

Voor de geintresseerden,het vuurwerk vnvnd te Geraardsbergen is afgelast,wegens de ongunstige weersomstandigheden

hardcore0438

Registered User
Re: Geraardsbergen (B)

Dit is althijd heel erg mooi om te zien. leuke muziek en je staat (mits je vooraan staat) erg dicht op de show.
hier de film van vorig jaar:
Deel1:
deel2:

stukje opbouw:
Helaas stond tijdens de show mijn camera niet scherp..
Parkeren is er een ramp maar ergens in de buurt heb je een grote supermarkt of winkelcentrum met een lege parkeerplaats.10minuten lopen.

Tony

Administrator
Medewerker
Net gelezen op twitter!

Voor de geintresseerden,het vuurwerk vnvnd te Geraardsbergen is afgelast,wegens de ongunstige weersomstandigheden

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Het vuurwerk en vuurwerkconcert dat vanavond gepland was in Geraardsbergen, is uitgesteld naar volgende week vrijdag 7 september.

De lampionnennacht aan Den Bleek gaat wel door.

Het jaarlijkse kermisvuurwerk vond normaal gezien deze avond plaats. Wegens de aankondiging van slechte weersomstandigheden en na overleg met de vuurwerkmaker, is er beslist om het vuurwerk en het vuurwerkconcert met één week uit te stellen. Nieuwe afspraak dus op vrijdag 7 september om 21 uur op de Markt voor het vuurwerkconcert van Concertband Cecilia en vuurwerk. De Lampionnennacht van VVW Den Bleek aan de sluis om 22.30 met Los Torros gaat wel door deze avond.

Het vuurwerk is een week verplaatst. Jammer dat ik volgende week niet kan, dan zit ik in Berlijn.

Bovenaan