gepakt met dik 200 kilo vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

the-shining

Registered User
nou mijn oud en nieuw was niet al te best begonnen aangezien de buurman het nodig vond om te bellen al zeggen de kranten van niet en der is inderdaad ook een hennep kwekerij gevonden ja van 7 planten voor eigen gebruik en daar heb ik zo me redenen voor met die shop wiet tegenwoordig

gelukkig toch nog even vuurwerk gehaald werd het toch nog een beetje gezellig haha

joszie

Zilveren Member
Oh, was jij diegene die zijn achter bak aan het leeghalen was terwijl er politie langs kwam.? Hadden ze alles ingenomen? Je mocht toch 25kg houden?

happy4ever

Registered User
Ach ik heb ook eens de pech gehad dat ome agent op oudjaarsdag bij mij op visite kwam n.a.v. een telefoontje van een buurman. Blijkbaar zag hij het niet zitten dat ik voorbereidingen aan het treffen was, door een 2-tal parkeerplaatsen voor mijn huis af te zetten met rood-witte lint.

Bij mij lag er behalve legaal vuurwerk ook 1 niet legale flowerbed en een aantal nitraten. Alles werd meegenomen ook helaas het legale spul :crying:

happy4ever

Registered User
Ziek. Op welke grond nemen ze legaal vuurwerk mee dan?

Ik was er niet bij toen ze het vuurwerk afgevoerd hebben (zat toen al op het bureau om uit te leggen hoe ik aan de flowerbed en de nitraten kwam)

Toen ik eenmaal weer thuis was en erachter kwam dat al het vuurwerk weg was, was ome agent niet meer bereikbaar.

Gelukkig had ik ook nog de tijd om nieuw vuurwerk te kopen :happy:

Tony

Administrator
Medewerker
Ziek. Op welke grond nemen ze legaal vuurwerk mee dan?

Om te onderzoeken. Na onderzoek zou je beroep kunnen doen op 25 kilo legaal vuurwerk.
Maar ik weet niet of dit zo is wanneer ze ook illegaal vinden en aan de andere kant wie heeft daar dan nog zin in.

happy4ever

Registered User
Om te onderzoeken. Na onderzoek zou je beroep kunnen doen op 25 kilo legaal vuurwerk.
Maar ik weet niet of dit zo is wanneer ze ook illegaal vinden en aan de andere kant wie heeft daar dan nog zin in.

Klopt idd Tony. Ik was allang blij dat ik op dezelfde dag (oudjaarsdag) weer werd vrij gelaten en ik nog de tijd had om nieuw vuurwerk te kopen.

Voor hetzelfde geld hadden ze mij nog een dag of wat vast gehouden.

Koetje

Registered User
Tsja, hoe je het ook wendt of keert: ACAB

Maar de echte vandalen en slopers pakken ze vrijwel nooit die laffe smerissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan