Geldermalsen

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Prima show gezien.
Mooie (semi) professionele mines en single shots gezien.

Voor de rest een prima show.

Omdat er een nieuwbouwwijk uit de grond wordt gestamd, was de show op een andere locatie.
Enig nadeel was dat de afstand van de show te ver van het publiek was.
Ook lag er een hoop grond voor de afsteek plek, dus de fonteinen aan het begin van de show waren niet goed te zien.

RedBaron

Registered User
Prima show gezien.
Mooie (semi) professionele mines en single shots gezien.

Voor de rest een prima show.

Omdat er een nieuwbouwwijk uit de grond wordt gestamd, was de show op een andere locatie.
Enig nadeel was dat de afstand van de show te ver van het publiek was.
Ook lag er een hoop grond voor de afsteek plek, dus de fonteinen aan het begin van de show waren niet goed te zien.

Dank :)

we hebben in de loop van de dag de hele zaak nog verhuist omdat er dus een zicht probleem was. Anders had je wellicht nog minder gezien. Hopelijk kunnen ze het budget eens omhoog gooien.. aan de opkomst van het publiek lag het niet. Bedoel het terrein leent zich prima voor professioneel vuurwerk. En de boer waar het akker van is vind het allemaal prima (hoe harder het knalt hoe liever.. aldus de Boer..)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Dank :)

we hebben in de loop van de dag de hele zaak nog verhuist omdat er dus een zicht probleem was. Anders had je wellicht nog minder gezien. Hopelijk kunnen ze het budget eens omhoog gooien.. aan de opkomst van het publiek lag het niet. Bedoel het terrein leent zich prima voor professioneel vuurwerk. En de boer waar het akker van is vind het allemaal prima (hoe harder het knalt hoe liever.. aldus de Boer..)

Als jullie nog hulp nodig hebben, ik help graag mee.
Ik vond het achteraf dat de locatie wat te groot was voor consumenten vuurwerk.
Hopelijk zit er volgend jaar wat meer in.
Van Der Nat fontein bijvoorbeeld, die komen tenminste boven de hopen grond uit. (Sorry ik fantaseer graag.)

Bovenaan