geheugenkaart onleesbaar of gewist ??

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Tip van Freakpyromaniacs !!!!

Digitaal fotograferen is tegenwoordig dé standaard voor de consument. Het kan echter altijd voorkomen dat uw geheugenkaart onleesbaar (corrupt) is geworden, u per ongeluk foto’s van de geheugenkaart verwijdert of in zijn geheel heeft geformatteerd.

Er zijn op het internet programma’s verkrijgbaar, waarmee u in veel gevallen de digitale foto’s weer terugkrijgt.

Smart Recovery is zo’n dergelijk programma. Hoewel de naam anders doet denken is het programma gratis verkrijgbaar in het Nederlands. Het ondersteunt de meeste geheugentypen, waaronder Memory Stick, Secure Digital en Compact Flash.

Het programma kunt u downloaden op: reparatie_programma

Laatst bewerkt door een moderator:

Lorenzo2005

Registered User
Je foto's terug voor weinig?

Als je niet weet hoe, of gratis programmatjes volstaan niet, kun je ook terecht bij fotodokter Zij kunnen vaak de foto's nog wel terug halen. Bovendien zijn ze niet zo belachelijk duur als andere recovery bedrijven. Wellicht de moeite waard?

bramwolf

Registered User
Hallo,

Een week terug heb ik "helaas" als mijn foto's gewist.
Ik heb het internet afgezocht totdat iemand mij vertelde over een programma die foto's terug kan halen.
Ik heb deze software direct geïnstalleerd, ging erg makkelijk en vraagt zo goed als geen prestaties van je computer.

Deze software heet "smart recovery"
Programma wordt aangeboden voor een een klein bedrag.
Binnen enkele minuten was het programma klaar.

Al mijn foto's weer terug! Super!.
Tip. voor de mensen die misschien bang zijn om in de toekomst een keer per ongelijk je kaartje te wissen, download hem vast!
Kost bijna geen ruimte op je computer en ik hoor het steeds vaker dat het gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Bram Wolf

Laatst bewerkt door een moderator:

GMP82

Zilveren Member
Wat overigens wel belangrijk is; is dat je zodra je foto's "weg" zijn, je absoluut geen foto's oid meer met dat kaartje moet maken. De kans is namelijk groot dat de "te recoveren" gegevens dan worden overschreven en dan zijn ze ECHT weg.

Bovenaan