Bedankt voor de vertaling Maurice! (En ook Toon!)
Kortom, het komt er dus op neer dat Turis dus uit de laatste week gewipt is! Daarna zelf besloten dat 2 mascletas (in de middag en een nocturna dacht ik te lezen) op de 9de geen optie waren (belediging/te grootte stap terug).
Kan begrijpen dat het voor een trots bedrijf als Turis met ondertussen al weer redelijk wat jaren Fallas in de laatste week schieten, dit toch hard aan komt. Echter, eerlijk gezegd vond ik Turis al jaren het zwakste bedrijf in de serie avondshows. Tuurlijk, budget is niet ruim en ze hebben gewoon niet de middelen om heel dik in te zetten op zo'n avond, maar voor mij was het toch ook vaak de rommelige opbouw/schietstijl van de shows en toch vaak ook wel de nodige foutjes of onregelmatigheden.
Voor ons als liefhebbers komt er wellicht een mooi bedrijf voor terug! Alleen blijft het natuurlijk met deze crisis, die ook hard aan komt bij de schietbedrijven, even afwachten wie dat gaat zijn en of ze het geld hebben/er voor over hebben, om een dikke show neer te zetten of ook op de centen moeten passen.