Geel (Be)

Dennis010

Registered User
Terug uit Geel, en een leuke show gezien.
De shells met reports vind ik altijd erg gaaf en het gouden finalebeeld was ook erg lekker.
Weer ff lekker staan trillen bij de salutefinale.
Netjes gedaan heren van original/bouwers.

mickeyzegtboem

Registered User
Zoo, ook wij zijn weer terug in het hotel na een lange dag opbouwen en weer afbreken.
Hoewel we natuurlijk erg bevooroordeeld zijn, denk ik dat er vanaf de publiekszijde genoeg te genieten viel.
Ben benieuwd naar de reacties!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Het was geweldig! Een top prestatie met zn allen.
Vond het erg mooi, met een oorverdovende finale!

Ik ga nu snel slapen.

Groetjes Dim

bridge

Bronzen Member
Genoten van de show gisteren! een permanent gevulde lucht! Punt is wel dat door de afstand de lage kalibers nauwelijks boven de bomen uitkwamen. die vielen dus erg laag uit. persoonlijk zou ik vanaf deze locatie uitsluitend vanaf 4 inch schieten. Maar toppie hoor! bedankt voor weer een mooi avondje met veel bekende gezichten.

Phantom

Registered User
Hier deel 1 van de film van de Profshow. (Zie YT voor HD)

Deel 1.

Deel 2.

Het verslagen de andere delen, ook van de consumentendemo, volgen vandaag en morgen.

shadow13

Registered User
Ik ben gisteren ook wezen kijken in Geel.De consumentenshow vond ik rommelig.Die werd afgeraffeld.Voordat de ene pot klaar was vloog de andere alweer door de lucht. De profshow was wel goed.De lucht steeds goed gevuld en mooie bommen. Leuke kleurfinale en goudfinale gezien.De goudfinale zou misschien nog iets breder geschoten mogen worden,maar de lucht werd heel mooi volgepompt.
Ja en de saluutfinale was weer ff lekker beuken.

Ook ik vond dat de mindere kalibers maar net boven de bomen uitkwamen en daardoor dus erg laag leken te zijn.Al met al wel een hele leuke show gezien.Mensen van Original en bouwers(waaronder van FPM) bedankt voor het trotseren van de hitte om ons een mooie show te laten zien.

PyroPlop32

Registered User
Als ik de film van Phantom zie was de afstand veel te groot, dat is wel erg zonde want het was een erg grote show en alles liep aardig goed.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gistermiddag rond half 3 vertrokken uit regio Rotterdam. in de verte zagen we het al bliksemen.
Bij dordrecht begon het echt heftig te regenen. voordat we daar de tunnel ingingen zag ik in mijn achteruit kijk spiegel een auto (waarschijnlijk door aqua planning) de slip ingaan en eindigden na een botsing met de vangrail tot stilstand op de linkerbaan.
woow daar schrk ik best wel van. hierdoor ben ik zelf ook gelijk een stuk langzamer van gaan rijden.

maar nu even over de show...

Ik heb een prima prof show gezien. deze beste show van Geel tot nu toe.
mooie bommen/cilinders gezien.
finale zat goed in elkaar. en uiteraard een lekkere saluut finale.
een hoop werk in een paar tellen weg. complimenten voor de mensen die die in elkaar hebben gezet.
omdat ik wist dat er veel gefilmt zou worden. ben ik maar foto's wezen maken. voor de zekerheid toch maar mijn film camera laten meedraaien. later vandaag zal ik wel een paar foto's plaatsen. moet ze eerst nog even uitzoeken.

Na de show zijn we nog even een biertje wezen drinken in de vip tent. en even na gesproken met de heren van Original.
mijn zoon xander ging ook weer naar huis met een tas vol gekregen souveniers. (lampje - sleutelhanger - veiligheidsbril - muts - groot rond bord met original logo en een mooie grijse trui) nogmaals mijn dank hier voor.

De terugweg naar huis verliep heel goed . ik werd namelijk wakker gehouden door iemand net iets te veel gedronken had.
veel gelachen en een hoop onzin gebrabbel in de auto. Rond half 4 waren we weer thuis van een zeer gezellige maar geslaagde dag.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Gister een heerlijke show gezien, lekker continu de lucht volpompen met bommen, en de salutjes in de finale gingen weer lekker hard.
Ik vond alleen wel dat sommige beelden te snel overgingen naar de andere, o.a. het beeld van de faling leaves, en bij de gekleurde finale naar het goud.

Complimenten aan de bouwers die de hele dag in de hitte hebben moeten werken, klasse gedaan!

bridge

Bronzen Member
Mooie film f16. Als je het weer terugziet zie je weer wat een boel er weg ging zo de laatste 2 minuten.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hier onder 15 van mijn geschoten foto's.

GroteFoto-QWEHEHIM.jpg

GroteFoto-8RZT8FYY.jpg

GroteFoto-UOZ8DHXB.jpg

GroteFoto-XJ3D74RW.jpg

GroteFoto-VCVIUBAG.jpg

GroteFoto-FII8W4HY.jpg

GroteFoto-8MXSE4AB.jpg

GroteFoto-3MRO7FMJ.jpg

GroteFoto-QFRNDLKR.jpg

GroteFoto-S7ZEVIBR.jpg

GroteFoto-O4QEIRYM.jpg

GroteFoto-7IVSX88K.jpg

GroteFoto-LG3AIOQJ.jpg

GroteFoto-CUX33QBY.jpg

GroteFoto-7AVYMJVK.jpg

GroteFoto-BFEUG4UB.jpg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

RoYvette

FPM Filmer
Het was een gezellige warme dag, en absoluut een knaller van 'n show, wij hebben ervan genoten.
Filmers, thanx voor het posten van de film.
En Vin, ontzettend mooie foto's heb je gemaakt!! Dankjewel voor het posten.

Laatst bewerkt:
Bovenaan