• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Geel (B, Kanaalfeesten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg: Verhuizen naar Duitsland heren van Zena, daar kan er tenminste nog wel iets op poten gezet worden :smiling:

attachment.php

Net te horen gekregen van showmaster Rob Bakker dat de show definitief DOORGAAT!! :happy::happy::lub::lub:

Bij het lezen van die posts krijg ik het gevoel dat het een veredeld consumentenshowtje wordt... :(

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Bij het lezen van die posts krijg ik het gevoel dat het een veredeld consumentenshowtje wordt... :(

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

het word sowieso een consumenten show ja, ik neem aan dat je met veredelt bedoelt dat het een afdankertje van de vorige jaren word.
dat denk ik niet zie post van Corné op vwc: Ik denk dat de forums/fb de andere dag vollopen met zinnen als:
Was ik er maar bij geweest!
Maar dat is ieder aan zich zelf natuurlijk.

als het budget het zelfde is als vorig jaar denk ik dat het een heel leuk show(tje) kan worden :p

Laatst bewerkt:
het word sowieso een consumenten show ja, ik neem aan dat je met veredelt bedoelt dat het een afdankertje van de vorige jaren word.
dat denk ik niet zie post van Corné op vwc: Ik denk dat de forums/fb de andere dag vollopen met zinnen als:
Was ik er maar bij geweest!
Maar dat is ieder aan zich zelf natuurlijk.

als het budget het zelfde is als vorig jaar denk ik dat het een heel leuk show(tje) kan worden :p

Er worden prof spullen geschoten dus het is zeker geen consu showtje.

Er worden prof spullen geschoten dus het is zeker geen consu showtje.

Dit was tot vorige week de situatie Tony, helaas is in de laatste bespreking met de plaatselijke overheid er toch weer iets veranderd. In de definitieve vergunning is alleen feestvuurwerk van Zena toegestaan. Het zijn gelukkig wel veel cakes, ongeveer 550 stuks! En er komen nog fonteinen en traca's voorbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan