Geel (B, Kanaalfeesten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

USRRobiwan

Registered User
Re: Geelse kanaalfeesten 2013 (B)

Nou dat is wel treurig nieuws eigenlijk. Ik ga nu echt geen 200km rijden om een consu showtje te zien.

vincer

Registered User

Voor mij persoonlijk is Geel meer dan een vuurwerkshow alleen. Het is 1 grote gezellige meeting waar al jaren de liefhebbers bij elkaar komen. Vorig jaar heb ik kunnen genieten van de grote kalibers, maar ook zeker van het stuk op de kade met onder andere de ground salutes.

Dit jaar ben ik zeker weer van de partij, het hotel staat nog steeds geboekt( al vanaf december, haha). Laten we niet met z'n allen afhaken en zorg ervoor dat dit nog steeds een ontmoetingsplek blijft voor liefhebbers! Ik heb volledig vertrouwen in de schieter, dus we zullen zeker gaan genieten van een top show!

USRRobiwan

Registered User

Wie heeft het over een consu-showtje dan?

"Er zullen zeker een flinke hoeveelheid cakes en single-shots de lucht ingaan."

Ik kom juist voor de grotere en aparte calibers. En als je dan van een bijna 'valenciaans' waardige show naar cakes en singleshots terug gaat dan is dat een zware teleurstelling en sla ik dit liever over om naar een andere show te gaan.

ZenaVEVO

Registered User

Dit zegt Corne op vwc:
Ik denk dat de forums/fb de andere dag vollopen met zinnen als:
Was ik er maar bij geweest!
Maar dat is ieder aan zich zelf natuurlijk.
-

ik zal er dit jaar voor de eerste keer bij zijn, zal er 3,5 uur voor in de auto moeten zitten, ben heel erg benieuwd en heb er zin in :D

shadow13

Registered User

tsja ik vrees dat ik ook niet zo'n eind ga rijden voor een blokkenshowtje en singleshots. Vorig jaar was het net een spaanse show en daar had ik nu ook op gehoopt en was ik zeker gekomen.

Tony

Administrator
Medewerker

tsja ik vrees dat ik ook niet zo'n eind ga rijden voor een blokkenshowtje en singleshots. Vorig jaar was het net een spaanse show en daar had ik nu ook op gehoopt en was ik zeker gekomen.

Gewoon gezellig doen met de liefhebbers bij elkaar!
Het word vooralsnog een lekker showtje.

shadow13

Registered User

Ik moet ff kijken toon, zal 50km verder zijn voor me dan eerst. Kun je niet wat info erover plaatsen? wat ongeveer de bedoeling gaat worden zonder details te geven uiteraard

Tony

Administrator
Medewerker
Ik moet ff kijken toon, zal 50km verder zijn voor me dan eerst. Kun je niet wat info erover plaatsen? wat ongeveer de bedoeling gaat worden zonder details te geven uiteraard

Info heeft Rob Bakker want hij is de showmaster!

RNBakker

Registered User
De afgelopen periode heb ik veel tijd gestoken in het selecteren van producten en het programmeren van de show. De show is klaar en het is een combinatie geworden van consumenten cakes, prof.cakes, prof. single shots, prof. mines, prof. candles, digitale knallers en een apart stuk met o.a. traca's.

Helaas heb ik vanmiddag te horen gekregen dat De Groenen de vergunning tegenhouden. Het doorgaan van de show is nog steeds onzeker.

vuurvent

Registered User

ik zal er dit jaar voor de eerste keer bij zijn, zal er 3,5 uur voor in de auto moeten zitten, ben heel erg benieuwd en heb er zin in :D

Niet zo overdrijven :p, ik woon iets verder als jou en doe er 2 uur en 10 minuten over :p

ZenaVEVO

Registered User

@ vuurvent
Hmm... inderdaad heb het even opnieuw opgezocht via google maps en geeft idd 1 uur en 50 min aan
Ik denk dat ik de vorige keer iets verkeerds ingetypt heb... Thanks iig!!

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Helaas heb ik vanmiddag te horen gekregen dat De Groenen de vergunning tegenhouden. Het doorgaan van de show is nog steeds onzeker.

Enig idee wanneer hier definitief uitsluitsel over komt? Het wordt allemaal erg kortdag... (voor mensen met hotelreserveringen enzo)

vuurvent

Registered User

@ vuurvent
Hmm... inderdaad heb het even opnieuw opgezocht via google maps en geeft idd 1 uur en 50 min aan
Ik denk dat ik de vorige keer iets verkeerds ingetypt heb... Thanks iig!!

Haha dat dacht ik al :p
Hoop in iedergeval dat het wel doorgaat, is inderdaad een leuke plek om even bij te kletsen ook!
Mischien bedoelde je de trophy in büllingen :p, dat is voor mij 3 en een half uur bijna.

IloveRubro

Registered User
Erg jammer als de show niet door gaat of aangepast moet worden.
Typisch geval van de vertrutting van de democratie.

gizmo75

Registered User
Erg jammer als de show niet door gaat of aangepast moet worden.
Typisch geval van de vertrutting van de democratie.

Helaas is de aanpassing al een feit, dus dat is geen als meer maar al een zekerheid. Het is nu nog de vraag of het überhaupt wel doorgaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan