Geel (B, Kanaalfeesten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMP82

Zilveren Member
Re: Geelse kanaalfeesten 2013 (B)

Hehe, nou ik zie al waar we heen kunnen als het in Geel niet doorgaat! Iedereen wat cat. 1 vuurwerk mee :-D

Tony

Administrator
Medewerker

Post op vuurwerkbelgie.com

Geel stond even op losse schroeven maar het ziet er naar uit dat het gewoon door gaat!

volgende week plannen bespreken met de gemeente, komt wel goed....
andere opzet..... technischer.......step........ single shots..............kade.........meer info volgt snel.

grtz
Lesley

F16

FPM Fotograaf & Filmer

Kijk eens aan dat is goed nieuws! Ik ben zeker weer aanwezig dit jaar.

Dennis010

Registered User

Ik lees hieruit: Alles komt op de kade te staan..... = kleinere show en kalibers ivm afstand.

Hopen dat ik verkeerd lees...

Tony

Administrator
Medewerker

Ik lees hieruit: Alles komt op de kade te staan..... = kleinere show en kalibers ivm afstand.

Hopen dat ik verkeerd lees...

Op de kade mogen er geen producten geplaatst worden met een burst.
Dat we naar achteren staan/stonden heeft niet zoveel met de afstand te maken maar wel met de hoogspanningslijnen die boven de kade lopen.

MrXtremeFireworks

Registered User

Op de kade mogen er geen producten geplaatst worden met een burst.
Dat we naar achteren staan/stonden heeft niet zoveel met de afstand te maken maar wel met de hoogspanningslijnen die boven de kade lopen.

Dus wordt het een kleinere show dan vorig jaar? Of blijft het gelijk/groter?

USRRobiwan

Registered User

Ja dat zou ik ook wel willen weten! Wordt het even groot / groter of kleiner van opzet dan vorig jaar?

Z@P

Registered User
Hoop echt dat het weer knallen word als de afgelopen jaren, ben volgens mij nu 4x op rij geweest. Vorig jaar was echt om je vingers bij af te likken haha dat zal moeilijk worden om dat te evenaren. Hoop niet anders van opzet kleiner betekend :(

Sent from my iPad using Tapatalk HD

pyro master

Registered User

Ik ben er bij voor de eerste keer dit jaar, kijk er naar uit!
Ziet er een lekker showtje uit!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Dat nieuws is bekend gemaakt op de Zena Mei-meeting.

Het zal een show zijn die voornamelijk op de kade zich afspeelt, dus geen joepsters van bommen meer vanaf het achtergelegen veld.
Deze show zal voornamelijk bestaan uit cakes en single-shots zo hebben we daar vernomen.

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer

Dat nieuws is bekend gemaakt op de Zena Mei-meeting.

Het zal een show zijn die alleen op de kade zich afspeelt, dus geen joepsters van bommen meer vanaf het achtergelegen veld.
Deze show zal voornamelijk bestaan uit cakes en single-shots zo hebben we daar vernomen.

Dit is toch wel erg treurig nieuws, erg jammer dit. Is er ook bekend gemaakt wat de precieze reden is? Als er mega dikke stepperbeelden en ziekelijk veel cakes geschoten gaan worden wil ik misschien wel die kant op gaan.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Het zal een dikke show worden zoals je die van Zena mag verwachten waren de woorden tijdens de Mei-meeting.
Er zullen zeker een flinke hoeveelheid cakes en single-shots de lucht ingaan.

Er mag gewoon niet meer worden geschoten vanaf het achtergelegen veld. Dat is de reden zo heb ik begrepen.

kwintos

Registered User

Het zal een dikke show worden zoals je die van Zena mag verwachten waren de woorden tijdens de Mei-meeting.
Er zullen zeker een flinke hoeveelheid cakes en single-shots de lucht ingaan.

Er mag gewoon niet meer worden geschoten vanaf het achtergelegen veld. Dat is de reden zo heb ik begrepen.

Dus helemaal geen shells dit jaar?kleiner kaliber kan toch wel of?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan