Cameo
Registered User
Klopt, dat kan inderdaad met bepaalde aanstekers zo zijn, dat ze niet precies passen. Moet eerlijk bekennen dat een eerder aangeschaft pakje aanstekers (bij de Hema) net als bij jou ook niet goed werkten. Heb nu een blister-verpakking bij de Gamma gehaald met exact dezelfde maat aansteker als origineel bijgeleverd. Die doen het prima, zonder enige verdere aanpassing, behalve het verwijderen van het vuursteentje dan.... Het gastankje(aangepaste aansteker) zit zodanig los in de huls van de hotspot dat tie telkens uitvalt wegens te weinig gasaanvoer denk ik. ...
Qua vlam kan inderdaad niets tippen aan de créme brulee brander (of Bunsen brander), dat klopt. Hij is mij echter gewoon te groot. Als dat voor iemand geen bezwaar is, dan blijft dat inderdaad een heel goede oplossing.
Zelf ga ik dit jaar eens proberen om "het zaakje" met echte pyro torches aan te steken. Alleen al leuk voor het "show effect". (bigg) De aansteker gebruik ik dan slechts voor de nostalgische avondsessies in de straat.
Groet,
Cameo