Gasbrander praxis

fireworkaddict

Registered User
Niet lang.. er staat dat er naar wordt gestreeft elke dag paketjes op de post te doen.
Dus zodra de betaling is, zul je waarschijnlijk nog ongeveer 3 werkdagen moeten wachten.

Ik ben zelf in het bezit van de Superlighter Deluxe, en hij werkt ideaal.
Had hiervoor ook nog andere zogeheten 'storm'-aanstekers, maar deze is toch net iets fijner. Makkelijk om de grootte van de vlam te regelen.
en een vaste vlam; windbestendig, houdt dezelfde grootte.

Ook navullen gaat erg gemakkelijk.

Kortom; IK ben zeer tevreden ;) Bedankt Yvez...

oWn4g3

Registered User
Die van de aanstekerwinkel ga ik ook bestellen.
Niet dat ik zoveel knal shit heb maar is toch altijd net wat fijner dan zo'n standaard aansteker :).

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Bij Makro is vanaf dinsdag 3 juni tot en met 16 juni een creme bulle brander in de aanbieding.
Merk Hendi.
Prijs exclusief BTW: 15,50 euro.
Prijs inclusief BTW: 18,45 euro.

Ik vind het persoonlijk gene koopje, maar ik meld het maar toch.

Titan

FPM Hangouderen
Dit is ondertussen een algemene thread geworden, dus kan het hier wel kwijt.
Bij hornbach hebben ze een bbq c.q onkruidbrander te koop voor 19,95 met 2 bussen gas.
Het gaat om artikel 52610 van het merk CFH.
Hij is misschien een beetje grof, maar wie met een gezond verstand stook en misschien ook wel carbid gebruikt is dit een aardig oplossing.

Ollie

Registered User
ff yvez wat nieuwe aandacht gunnen... :bigsmile:

Het voordeel van deze branders (creme brule brander en die dingen van yvez) is dat ze lange vlammen hebben waardoor er geen tot heeeeel weinig troep in de aaansteker komt en dus een lang leven geschonken is. De stormaanstekers zijn over het algemeen ook heel fijn maar door de kleine vlam moet je het lont altijd dichtbij houden en komt er dus veel troep in de brander waardoor die dienst weigert. Voor potten en zo zal het wel meevallen maar voor knalvuurwerk is het ronduit K*T. Heb vorig jaar 3 turbo/stormaanstekers verbruikt op 1 dag. Nu maar weer bij yvez nieuwe besteld. werkt toch stukken beter.

www.aanstekerwinkel.nl

Jean Cross

Registered User
Thanks weer voor de tip Ollie!

Was het vorig jaar vergeten, dus nu weer een mooie reminder :)
Heb donderdag 6 november besteld:

1 x PyroTorch
1 x MetalTorch
4 x 18 ml Lighter Refill Gas
2 x 90 ml Lighter Refill Gas
1 x Ufoballon 10pack

en vandaag binnen gekregen en natuurlijk de beide Torches meteen getest, Toppie! :)

Ufoballonnen heb ik altijd al willen hebben, dus maar meteen meebesteld :love:

Thanks Yvez!

Laatst bewerkt:
Bovenaan