Garden of Eden

Chrissie81

Registered User
Gisteren deze ook weer gezien bij Orthen. Echt wel een toppertje als die doorloopt (Niet zoals in Almere bij elke cake opnieuw aansteken), harde klappen, goede effecten!! Vooral een na laatste crackling blok is erg groot qua effect!

funkie x

Registered User
topper!!!! gisteren bij de demo van goedkopervuurwerk in lopik gezien en hij stak er echt met kop en schouders boven uit.
harde burst, goede spreiding en duidelijk verschil tussen boeket en salute. ik twijfel niet meer, deze pak ik sowieso nog mee!

Booomy

Registered User
Helemaal mee eens Jeffrey. Deze cake gaat me steeds meer verbazen. Heerlijke burst, lkkr tempo, goed uitgewerkte effecten eigenlijk gewoon een topper!!

boozebelly

Registered User
Hier een filmpje tijdens het openmaken... :)

Euhmmm, ik zie dit nu pas, maar het is toch wel kloten dat de lonten allemaal aan dezelfde kant van de cake zitten. Hoe moet je dit als leek zijnde nou goed en vooral veilig doorlonten??? Ze in de doos laten zitten en er zo één blok van maken kan helemaal niet zonder allerlei rare capriolen uit te halen of zie ik dit verkeerd?

!fireworkfreak!

Registered User
Het viel mij inderdaad ook op dat de lonten best ver van elkaar zitten...
Nu heb ik de connectors van FPM om ze te binden, maar nu vraag ik me af moet ik misschien ook maar voor de zekerheid wat visco-lont bestellen voor als de afstand toch nog te groot is tussen de 2 lonten?

paulus01

Registered User
Pff, zitten een aantal erg aardige filmpjes bij. Twijfel hierdoor wel weer, misschien toch nog ff iets om proberen te ruilen :)

Heb de 6 elements al en deze er voor lijkt me niet gek.

Vond wel het einde wat 1-tonig, maar kan natuurlijk altijd anders doorgelont worden (ik persoonlijk zou die crackling sectie niet op het einde doen).

trimbaard

Registered User
Gisteravond deze bak bij Plaggenmarsch in Hardenberg voor de 3e keer gezien. Dit is gewoon een bruut knalblok met sier effecten die ook nog een groot en mooi zijn. Snap best dat ze uitverkocht zijn. Als je deze afsteekt in de bouw heb je een gigantische geweld in de straat staan. Als de pliesie hier op afkomt zou me dat niet verbazen. Echt snoeihard dat blok.

!fireworkfreak!

Registered User
Gisteravond deze bak bij Plaggenmarsch in Hardenberg voor de 3e keer gezien. Dit is gewoon een bruut knalblok met sier effecten die ook nog een groot en mooi zijn. Snap best dat ze uitverkocht zijn. Als je deze afsteekt in de bouw heb je een gigantische geweld in de straat staan. Als de pliesie hier op afkomt zou me dat niet verbazen. Echt snoeihard dat blok.

Door zulke reacties kan ik echt niet meer wachten tot ik deze als eerste kan aansteken in me showtje om 00:00
Thanks!:lub:

Tristan

Registered User
Toch wel erg blij dat ik deze ook besteld heb, denk dat ik met de laatste cake 4 x de silver salute mee knal, denk dat dat wel leuk is.

!fireworkfreak!

Registered User
Hierbij alvast eventjes wat foto's van deze doos vanuit man kant:)
Net binnen!

20121228011841.jpg

20121228011728.jpg

Morgen even wat foto'tjes van de unboxing!

!fireworkfreak!

Registered User
Hierbij even de unboxing!

Hier zat er ook nog een doos in
20121228115912.jpg

De doos opengemaakt
20121228120025.jpg

20121228120146.jpg

20121228120329.jpg

Helaas was het hiervan al bekend dat er een productiefout was gemaakt, zoals jullie hieronder kunnen zien, wordt het nog even uitvogelen hoe dit doorgelont moet gaan worden...
20121228120251.jpg

20121228120158.jpg

20121228120322.jpg

Gr,
!fireworkfreak!

Bovenaan