Garden of Eden

funkie x

Registered User
hij was heftig! vooral het laatste blok met crackling chrysantium was erg goed. harde salute's en goede kleuren, ik vond hem echt wel goed overkomen!

smilli

FPM Filmer
Ik vond hem erg goed bij Ano's demo, zeker geen miskoop!
Vind de salutes overigens vrijwel niet verschillend met de boeket bursts.

Cass

Registered User
Gisteren in Almere mooi kunnen vergelijken met de cakebox van Zena.

De conclusie is dat hij in ieder geval beter presteerde dan in Losser, maar dat was al bekend.
Verder is hij sneller en heeft aanmerkelijk hardere bursts dan de Zena box, maar daar houden de plussen wat mij betreft wel op. Al zou ik van de laatste (crackling)cake wel een paar losse exemplaren willen hebben, want die is wél erg goed.
Van de overige cakes vind ik dat de sterren erg snel zijn uitgebrand, zodat dat hoge tempo ook wel noodzakelijk is. Bovendien worden de sterren door de harde bursts erg ver uit elkaar geslagen.
Wat betreft de kwaliteit van de boeketten, zowel qua grootte, volheid en brandduur, wint deze cakebox het daardoor naar mijn mening niet van de Zena box. En dan laat ik het prijskaartje nog buiten beschouwing.

RemcoS

Registered User
Ik heb hem gister ook in Almere mmogen aanschouwen en ik had hem nog niet gezien. Ik hoorde en las dikwijls dat die tegenviel, maar ik vond het eigenlijk de topper van de avond, mede ook omdat er weinig groots werd geschoten. maar dit is echt een dikke cake!!!!!

britain

Registered User
Ik vond het juist niet echt goed in Almere. De boel bleef steeds hangen, en liep totaal niet mooi in elkaar over.(de tijd tussen de cakes was te lang) Ik denk dat de gemiddelde kenner dit wel goed aan elkaar gaat verbinden, maar de consumenten die niet echt verstand hebben gaan er nog last van krijgen..

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Zo te zien staan er hier 3 te draaien!
Als je hierachteraan nog een paar goede knalcakes afschiet heb je gewoon een leuke finale :)

dathijske

Registered User
Ik ben gisteren met een maat naar Zoelen gereden om de demo te kijken. De Garden of Eden was een leuk blok met behoorlijke salutes en effecten. Wat mij wel opviel van Royal waren de vele magere uitwerkingen en boeketten die niet op hoogte kwamen in de andere potten. De beste man die voor de toeschouwers helemaal rechts alles ontstak heeft zeker 8 boeketten om zijn oren gehad. Aankomende zaterdag even een demo van Rubro bekijken in Maarssen om een goede vergelijking te kunnen maken tussen de doorlont bakken waar ik er zeker 2 van ga kopen om zelf te proberen.

Martin1988

Registered User
Net gezien bij de demo van kuiper moet
zeggen dat ik hem erg leuk vind! Samen met de immortal gold en de 6 elements
En grande finale heb je de buurt wel
Stil

Mystifying Sage

Registered User
Ik ben gisteren met een maat naar Zoelen gereden om de demo te kijken. De Garden of Eden was een leuk blok met behoorlijke salutes en effecten. Wat mij wel opviel van Royal waren de vele magere uitwerkingen en boeketten die niet op hoogte kwamen in de andere potten. De beste man die voor de toeschouwers helemaal rechts alles ontstak heeft zeker 8 boeketten om zijn oren gehad. Aankomende zaterdag even een demo van Rubro bekijken in Maarssen om een goede vergelijking te kunnen maken tussen de doorlont bakken waar ik er zeker 2 van ga kopen om zelf te proberen.

OFFTOPIC ... In Maarssen worden van Rubro GEEN doorlontboxen geschoten...

Ray.Ray

Registered User
Hij is vandaag geschoten bij de demo van Het Vuurwerk hol heb hem ook op film alleen mijn card reader heeft het nu net begeven :( . hopelijk morgen nieuwe dan gaat ik hem uploaden vond dit een geweldig blok.

Super . Mooie show trowens van Royal fireworks . :lub:

!fireworkfreak!

Registered User
Na het zien van de unboxing en de andere filmpjes, begin ik toch wel een beetje te kwijlen!
Heerlijk tempo, goeie burst, leuke variatie,
Besloten dezen vandaag maar is te bestellen bij orthen! En dan samen met de 6 elements en immortal gold te schieten,
dan heb ik wel een leuk showtje voor 00:00.

Garden of eden eerst, gevolg door 6 elements, met als finale immortal gold en gevolgd door 6x At once? Smullen!:lub:

!fireworkfreak!

Registered User
Overigens nog een filmpje gevonden van deze bak, stand alone, dus kun je nog is goed zien wat voor een topper dit is voor nederlandse begrippen!
De mines bij sommige onderdelen waren me tot dit filmpje nog niet opgevallen!

Bovenaan