Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na het verschrikkelijke ongeluk (?) in Apeldoorn en het verdere aflasten van de feestelijkheden daar vraag ik me af of de shows die voor vanavond gepland staan nog doorgang zullen vinden.
Dat zo iets kan gebeuren op die plaatst zegt mij heel veel over de NL overheid. Er is echt niet goed opgetreden.
Toch een zwarte vlek op zo een mooie dag, jammer dat men dit heeft laten gebeuren.
Groetjes,
King
Ik hoop dat het niet landelijk word afgelast. Het is natuurlijk erg, maar om alle feestvreugde nu te stoppen voor zo een mongool.
gr
"Veense festiviteiten gaan door, vuurwerk wel afgelast
donderdag 30 april 2009 13:17
VEENENDAAL - De festiviteiten in Veenendaal, met uitzondering van het vuurwerk, gaan ondanks de gebeurtenissen in Apeldoorn, gewoon door. Dat laat voorzitter Niek van Wakeren van de Stichting Oranjedag Veenendaal weten: ,,Het is heel verschrikkelijk wat daar gebeurd is, maar we kunnen hier niet alles stilleggen. Als het in Veenendaal gebeurd was, waren we wel gelijk gestopt."
http://www.veenendaalsekrant.nl/pag...tiviteiten-gaan-door-vuurwerk.358175.news[/I]
De enige Veense activiteit die geen doorgang vindt, is de vuurwerkshow. Deze zou om 22.00 uur plaatsvinden bij de Surfvijver, maar is in overleg met burgemeester Ties Elzenga afgelast.
Veertien mensen zijn in Apeldoorn gewond geraakt toen een auto met hoge snelheid door de afzetting heenreed. Het ongeval gebeurde voor de ogen van de koninklijke familie. In Apeldoorn zijn wel alle activiteiten stil gelegd."