Göteborgs FyrverkeriFabrik, Gothia Cup 2011 Grand Opening

Roeland FPM

FPM Filmer
Ben wel benieuwd hoelang zij erover doen om dit allemaal op te bouwen, het zijn natuurlijk wel behoorlijk wat cue's (dus VEEL draden trekken). Ziet er allemaal weer super uit wat Göteborg daar neer zet!

Tony

Administrator
Medewerker
Ben wel benieuwd hoelang zij erover doen om dit allemaal op te bouwen, het zijn natuurlijk wel behoorlijk wat cue's (dus VEEL draden trekken). Ziet er allemaal weer super uit wat Göteborg daar neer zet!

Ik blijf het geweldig vinden. Ook deze weer is top uitgevoerd.
Ik denk van wat wij allemaal voorbij zien komen dat Gotenborg de beste op de wereld is qua pyromusicals.
Echt geweldenaren.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Het is weer helemaal geweldig geschoten maar ik zit wel voor 90% naar de zelfde show te kijken die ik vorige keer van hun gezien heb. Zelfs de muziek is volgens mij het zelfde.

Snap wel dat het niet elke keer anders kan (helaas).

Beekje

Registered User
Het is weer helemaal geweldig geschoten maar ik zit wel voor 90% naar de zelfde show te kijken die ik vorige keer van hun gezien heb. Zelfs de muziek is volgens mij het zelfde.

Snap wel dat het niet elke keer anders kan (helaas).

Dat is natuurlijk het punt met ons na 1 of 2 keer willen wij wel wat nieuws zien, toch zijn ze wel meesters hierin. Je zou bijna zeggen dat het schietsysteem direct 1 op 1 zonder verval in communicatie staat met de muziek. Kan die techniek al?

smilli

FPM Filmer
Perfect uitgevoerd, krijg gewoon kippenvel van die timing. Inderdaad Goteborg koning van de pyromusicals!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Echt proffesoren gewoon! Die timing op die muziek is zo goed he! Zagen we dat hier in NL maar eens op deze manier in stadions.

Bovenaan