FWSim Shows

Juul

Moderator
Medewerker
Ik zag de Facebook post voorbij komen zojuist.
Heb sinds nu een aantal weken de Pro versie aangeschaft.
Voor aankomend jaarwisseling maak ik via Fwsim weer een simulatie, daarmee kun je met de Pro versie ook alle benodigde informatie krijgen.
Zoals labels, aantal producten etc...
Echter door de laatste software update van aflopen week zijn er een aantal producten weg gevallen.
Deze moeten nog opnieuw weer gemaakt worden, dat kost vaak aardig wat tijd.

9-6: Probleem is nu verholpen door een snelle software update.

Heb hier een korte versie van wat het ongeveer moet gaan worden.
Blijft een leuke programma om mee te spelen.

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik zat met er toevallig een week geleden weer is naar te kijken, leuk dat je er nog lekker mee aan de gang bent.
Maar je hebt de Pro versie? Das een dure hobby :D

Echter zitten er wel een hele bak extra functies bij in die ik ook graag zou zien in een deluxe versie of zo :)

Lukas_FWsim

Nieuwe Member
Bedankt voor het delen van je werk @Juul!

We hebben zojuist FWsim 4.1 uitgebracht, met automatische beatdetectie: Selecteer je muziek en klik op de knop - FWsim genereert markers voor elke beat. Dit elimineert uren handmatig werk en zorgt voor een perfecte synchronisatie. Het werkt met alle muziek: pop, rock, elektronisch en zelfs klassieke muziek met verschillende tempo's.

Een kan worden gestart op de website: FWsim.com

stefantvs

Administrator
Medewerker
@Lukas_FWsim
Ik heb
Bedankt voor het delen van je werk @Juul!

We hebben zojuist FWsim 4.1 uitgebracht, met automatische beatdetectie: Selecteer je muziek en klik op de knop - FWsim genereert markers voor elke beat. Dit elimineert uren handmatig werk en zorgt voor een perfecte synchronisatie. Het werkt met alle muziek: pop, rock, elektronisch en zelfs klassieke muziek met verschillende tempo's.

Een kan worden gestart op de website: FWsim.com

thanks for your message lukas. question, i bought fwsim last week. can i upgrade/update it so this new feature is also included?

Bovenaan