Fusang Lijst 2013

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Drac0w 2013

Mooie lijst met stuk voor stuk toppers. Het zou zo maar mijn lijst kunnen zijn.
Het kost een boel centjes maar dan heb je ook wat.!! Alvast veel plezier.

Fusang

Registered User

Bedankt Moontan! Zie jij nog dingen waarvan je zelf zegt die zou ik links laten liggen? Ik wil namelijk nog een beetje schrappen om onder die €2000 te komen.

USRRobiwan

Registered User

Mooi lijstje!

je hebt 4x golden dream uitgaande van de adviesprijs ben je niet goedkoper uit met de gold box van zena, ook 4 cakes en stuk goedkoper. zo kun je wel met wat meer cakes waarvan je een aantal hebt deze omruilen voor een zena box variant. Scheelt toch weer een hoop in de duiten...

rikkoenjeffrey

Registered User

Als je deze lijst bij 1 winkel inlevert, tenminste het grootste gedeelte, dan lijk mij dat je wel een goede korting krijgt die er voor zorgt dat je dik onder de 2000 blijft.

USRRobiwan

Registered User

Ja idd, mijn lijstje scheelt uiteindelijk ook de helft. En alles is besteld wat er op staat dus ik kan het weten.

Moontan

Moderator
Medewerker

Bedankt Moontan! Zie jij nog dingen waarvan je zelf zegt die zou ik links laten liggen? Ik wil namelijk nog een beetje schrappen om onder die €2000 te komen.

Wil je onder de 2.000 blijven zou ik je aanraden om van sommige artikelen wat minder te bestellen zoals de White Thunder.
Want nogmaals je keuze voor de producten is helemaal niets mee., ik zou ze zelf ook nemen. Veel staat ook op mijn lijstje.
Pangu Fireworks ken ik nog niet zo goed, maar geloof me Bert te Mebel heb ik alle vertrouwen in.!!

Fusang

Registered User

Pangu durf ik ook blindelings te kopen. Ik zit ook te denken de Blinking Energy te schrappen. Na het zien van de tegenvallende Razor box heb ik er heel eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in :sad:

@USR: De Golden Dream vind ik (ik heb de goede variant) toch kwalitatief gezien wat sterker dan veel van de boxen van Zena. Daarom gaat mijn voorkeur hier naar uit.

Ik krijg inderdaad een leuke korting.

Dracow

Registered User

Mooie lijst!
Ook meer en deel de zelfde producten als mijn.
PS, mooie naam!

Mvg Dracow (met een echte o)

Bovenaan