Funkie x oud en nieuw compilatie!!

DioR

Registered User
Dit keek erg lekker weg! Geweldig man! Ik vond het mooiste stuk dat het 00:00 uur is. Jij staat daar te stoken, terwijl op de achtergrond het los gaat en achter jou van alles de lucht in zie gaan.

p.s. wat heb je veel over zeg haha.

funkie x

Registered User
geweldig al die reactie's, thanx!!

haha ja alles wat daar staat is wat in de 6 uur show zat. heb besloten i.v.m het weer om deze niet te schieten. dit jaar staat hetzelfde in de show met nog flink wat erbij, word lekkere chaosssss!

de cake rond 51:00 is een buurt assortiment cake van rubro na een jaar drogen op de kast. was echt bruut!!

Savaga

Registered User
Dit keek erg lekker weg! Geweldig man! Ik vond het mooiste stuk dat het 00:00 uur is. Jij staat daar te stoken, terwijl op de achtergrond het los gaat en achter jou van alles de lucht in zie gaan.

p.s. wat heb je veel over zeg haha.

Dit had ik dus precies hetzelfde. Wat een sfeer spat er van het scherm af bij dat stukje. Wat dat betreft zit je in een fijne buurt!

En inderdaad, wat had jij nog enorm veel over. Zoveel is mijn hele collectie niet eens denk ik..

Ischa

Registered User
geweldig al die reactie's, thanx!!

haha ja alles wat daar staat is wat in de 6 uur show zat. heb besloten i.v.m het weer om deze niet te schieten. dit jaar staat hetzelfde in de show met nog flink wat erbij, word lekkere chaosssss!

de cake rond 51:00 is een buurt assortiment cake van rubro na een jaar drogen op de kast. was echt bruut!!

Ik had al zoon vaag vermoeden maar ze deden me denken aan de Vita serie van Broekhoff.
Ben blij dat het buurtassorti dit jaar ook in de collectie zit.
3 dagen op de kachel dan maar .
Thanks!

Booomy

Registered User
Eindelijk tijd gehad om het filmpje te bekijken. Een uur lang met een lach om mijn gezicht gezeten, wat een heerlijke beelden en wat een berg heb je nog staan + wat je dit jaar weer hebt besteld!! Kijk uit naar de beelden van komend jaar!!!

funkie x

Registered User
dankje, leuk om te horen dat de compilatie word gewaardeerd ! ik zal volgend jaar december weer een compilatie maken van de beelden van 2013-2014!

Bovenaan