Funkie x lijst oud en nieuw 2013-2014

Dim

Product Beheer
Medewerker
Laurens! Hou je in jonguh! Dat wordt idd weer knallen als een gek de 31ste!

Tijd om de buren een brief te sturen met een waarschuwing voor aardbevingen en onweersbuien!

Booomy

Registered User
Haha dit is niet normaal meer wat een WASLIJST!!! Laurens waar woon je eigenlijk?? Dan kom ik daar ff heen tijdens oudjaarsavond :p. Ik kijk al weer uit naar je heerlijke straat filmpjes!!!

funkie x

Registered User
haha ik weet nog dat ik in januari tegen dim zei, komend oud en nieuw moet nog gekker! nou dat zal wel lukken denk ik !

@ rickagovv, hehe flink stoken, heb tegen mijn ouders gezegd dat alles op gaat dit jaar dus zal flink doorstoken worden!
@ booomy, woon randje rotterdam in barendrecht. er word uiteraard weer gefilmd!!

@dim en myrte, stoken zullen we en hard ook haha, lijkt me inderdaad wel handig dat de buren weten wie er komen stoken hahaha

AWG

Registered User
ziet er fantastisch groots uit. wat een lijst wat een lijst... :surprised:

moet een geweldig feest worden kan niet anders:hehe!:

funkie x

Registered User
Sta je eigenlijk nog te verkopen in Lopik dit jaar?? misschien zie ik je daar dan!!

ja dit jaar ben ik weer in lopik, de tijden dat ik er ben zijn nog niet helemaal zeker maar zoals het er nu uitziet ben ik er sowieso om 00:00 uur op de 27e/28e. hoe laat ik dan weer begin na de nacht weet ik nog niet. hoe laat heb jij je bestelling staan?

thanx iedereen voor de leuke reactie's, genieten word het sowieso en alles word weer gefilmd!!

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
ja dit jaar ben ik weer in lopik, de tijden dat ik er ben zijn nog niet helemaal zeker maar zoals het er nu uitziet ben ik er sowieso om 00:00 uur op de 27e/28e. hoe laat ik dan weer begin na de nacht weet ik nog niet. hoe laat heb jij je bestelling staan?

thanx iedereen voor de leuke reactie's, genieten word het sowieso en alles word weer gefilmd!!

Ik heb dit jaar niet zo heel veel besteld in Lopik, maar zoals het er nu uit ziet ga ik het halen op de 27/28 om 00.00 uur. Verder ga ik ook de demo bezoeken dus misschien zien we elkaar daar dan wel!!!

funkie x

Registered User
uiteindelijk is dit bij elkaar zo´n 2700 euro vanwege alle kortingen. het scheelt dat ik een gedeelte met anderen mee bestel en dan helpen we elkaar met ophalen. foto´s komen er sowieso en films ook weer :)

passion fruit

Registered User
Sodeju! Dit is geen lijst meer maar een draaiboek. Holy crap! Wat een ongelovelijke hoeveelheid aan vuurwerk. Laurens waar woon je? Ik verkoop al mijn vuurwerk en ga lekker van jouw vuurwerk genieten hahahaha :lub::tounge:
Succes met het uitdokteren van de schietvolgorde en combinaties.

funkie x

Registered User
thanx passion fruit, op de combinaties zit ik al een jaartje te broeden en de schietlijst is nu af voor de 31e. zal hem nog wel eens posten in dit topic ;-)

ja dat wordt het zeker marco! 1, het wordt nachtwerk en 2 ik zal helemaal gesloopt zijn na werken bij lopik, voorbereiden en stoken . maar dat vind ik totaal niet erg haha

piet03

Registered User
Nee, met zo'n lijst zou mijn smile ook niet meer van mijn gezicht te krijgen zijn door een beetje slaaptekort haha.
:happy:

funkie x

Registered User
ja zeker weten, de foto's worden zeker gemaakt en geplaatst ;-)

hierbij alvast de schietlijst van de grote show, alles word elektrisch geschoten. de finale is op volgorde en tussen elke que van de finale zit zo ongeveer 2-5 seconden. op het eind alles tegelijk dus!!

- Opening :
4x silver crack fountain + going loco
1x fast silver whistling + 3x hoogmoed

- Crackling /kleuren beeld
1x heavy legend super blinking willows + 2x magic moments v shape
1x timeless + 2x wanted
1x heavy legend spider king
1x incredible venus
1x crackling night
1x kremlin

- Rustig beeld
4x wasp