Funkie x half 6 show!!

DioR

Registered User
Zo de kneiter zeg! Ik denk dat is 5 min even kijken. Toen was ik 13 min verder en heb echt toffe dingen gezien! Erg goed bezig kerel! Een topper van jewelste!

wit1704

Registered User
Goed gefilmd en ook prima geluid.
Mooie show.

Loopt zeker wel in de papieren? Denk dat zo'n showtje je al gauw tussen de 500e - 1000e gekost heeft of meer... ?
Afgezien van je tijd die je er in steekt.
Fijn dat je wel goed stook weer op dat moment gelukkig had.

Zou zeggen VOORAL DOORGAAN!!!!

vincer

Registered User
Puike show hoor Laurens, steekt erg goed in elkaar. Wat ik al eerder zei je heb leuke producten gebruikt en ook goed weg gedrukt.
Petje af!

hutter

Registered User
Twee jaar geleden zag ik jouw vuurwerk showtje overdags op FPM.
Zag toen een jong broekie die met veel passie zijn vuurwerk stond te fakkelen.

Vandaag zie ik een show waar je best trots op mag zijn, intro met het moment dat de werkschakelaar van de schietkist omgezet wordt vind ik ook top.

Toen ik mijn vuurwerk ging halen werd er al gezegd dat je al bezig was met de voorbereiding voor jouw show. En dat is niet voor niets geweest.
Petje af voor je ,toppie

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Lekkere show hoor. Hier kunnen sommige nederlandse bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Thanks voor de film heb er van genoten.:smiling:

rodepo

Registered User
Zo wat een super show.
Bedankt voor het delen.
Ik heb echt genoten en ben zeker een heel klein beetje erg jaloers:thumbup:

Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk

funkie x

Registered User
bedankt voor alle toffe reacties!! heb een heel jaar naar de show uitgekeken en ik kan alleen maar zeggen dat het een jaar wachten waard was. de plannen voor komend oud en nieuw spoken alweer door mijn hoofd hehe

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik sluit mij volledig aan bij de lovende reacties hiervoor.
In alle opzichten een prima show die je geschoten hebt.
Loopt lekker door, veel afwisseling en goed vuurwerk.
Erg goed gedaan!!

Bovenaan