JA JA JA JA JA JA JA JAAAAAAHEen zeker iemand heeft er al eentje afgestoken, en heeft dat kunnen filmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
JA JA JA JA JA JA JA JAAAAAAHEen zeker iemand heeft er al eentje afgestoken, en heeft dat kunnen filmen.
Ik stond hier erg van versteldThundercracker D. Gewoon een lekkere harde klap van een classic grijslonter
Precies dat, de knal is perfect en qua klank eigenlijk helemaal. Die felle klashknallen vind ik niks meer tenzij het in de vorm van een ratelband is. En buskruit rotjes van dit kaliber kunnen nauwelijks gevaar of schade aanrichten. Enige wat het aanricht is rommel maar dat ruimen we uiteraard op ?Ze zijn heerlijk, het echte ouderwetse knal/snipper gevoel. De knal (aantal dB's) is gewoon voldoende voor op straat met oudjaar, meer hoeft niet of is zelfs onwenselijk. Het is wat dat betreft zo jammer dat knallers verboden zijn in NL, en het was zo mooi begonnen in 2019 met de Katan 480 knallers..
Ze zijn heerlijk, het echte ouderwetse knal/snipper gevoel. De knal (aantal dB's) is gewoon voldoende voor op straat met oudjaar, meer hoeft niet of is zelfs onwenselijk. Het is wat dat betreft zo jammer dat knallers verboden zijn in NL, en het was zo mooi begonnen in 2019 met de Katan 480 knallers..
Mee eens hoor. Alhoewel ik carbid schiet hoeven van mij die doffe dreunen ook niet hoor binnen de bebouwde kom. Toen ik merkte dat de meeste mensen dat harde geknal niet konden waarderen in de straat ben ik er ook gelijk mee gestopt. En daarom vind ik het eigenlijk belachelijk dat ze gelijk al het knal vuurwerk in de ban hebben gedaan. want dit doet geen vlieg kwaad als je snapt wat ik bedoel.Ze zijn heerlijk, het echte ouderwetse knal/snipper gevoel. De knal (aantal dB's) is gewoon voldoende voor op straat met oudjaar, meer hoeft niet of is zelfs onwenselijk. Het is wat dat betreft zo jammer dat knallers verboden zijn in NL, en het was zo mooi begonnen in 2019 met de Katan 480 knallers..