Full Metal Assault

Tony

Administrator
Medewerker
1602_Wolff_Dynasty_Professional_Full_Metal_Assault_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Full Metal Assault[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1602[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 34,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]281 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]39[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 23/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

mickeyzegtboem

Registered User
Re: Full Metal Assault (nieuw 2010)

Inderdaad wat een geweldige staarten!

Prijs rond de € 30,-???

Adviesverkoop prijs van 34 euro

heeft iemand deze live gezien?

ik vind het label van deze pot wel gaaf

Ja, tijdens de demo is deze ook geschoten, maar het leek of hij bij op beide posten doorschoot.
Was in ieder geval een stuk sneller weg als op het chinese filmpje.
Hierdoor werd het ook wat rommelig...
Word voor deze nog even wachten tot de winkeliersdemo's voordat ik er een definitief oordeel over ga vellen

Ghasper

Registered User

Hmmm, dat wordt nog even afwachten. In eerste instantie ja, maar naar aanleiding van Mickey ga ik nog even afwachten wat het wordt.

KoenL

Registered User

Straatfilmpje van thundershow

Een beetje rommelig, maar ik zet hem door dit filmpje op de lijst.

bridge

Bronzen Member

Dit is een inderdaad een leuk blok en met wat korting beste betaalbaar. Zitten vooral een paar mooie tails in.

MichelAngelo

Registered User

Die tails zijn inderdaad wel mooi, maar op een of andere manier mis ik er wat aan. Kale boeketten, is dat het?
Had hem eerst op mijn verlanglijstje,m aar voorlopig is ie er weer even af.

Bovenaan