Frostie's collectie 2011/2012

Frostie

Registered User
Hopen dat we hier genoeg aan hebben :) The chain 500 om te kijken wat het nu echt is - Heb er niet veel vertrouwen in!

Het aftellen kan beginnen :)

photo-1.jpg

Laatst bewerkt:

Shenanigan

Registered User
Boodschappen gedaan bij de Rijswijkse Vuurwerkhal zo te zien. Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar je ervaring met de Chain 500, zie dat meer mensen hem hebben.

Misschien kan je de forumlink van je afbeelding plakken, dan zie je je foto meteen in je post. Dat is leuker. Nu moet ik op een vraagtekentje klikken om ernaartoe te gaan.

Frostie

Registered User
Het gaat 1 voor 1 om 12 uur met een paar vrienden :) Ben al jaren vaste klant bij Frits altijd goeie service & sfeer. Dit jaar kleine uitstap naar Alphen a/d Rijn om wat Marijn dingen te kopen want dat leek me wel eens leuk.

Tis nu beter... was de http:// vergeten

photo-1.jpg

Laatst bewerkt:

Frostie

Registered User
Was mijn 1e mine ervaring maar vond het zeer positief! Mooie afwisseling en prachtige effecten :)

De six red box begon erg slecht de eerste pot wist zichzelf nl. meteen om te gooien (2e of 3e schot) dus iedereen kon duiken achter e auto's... Was ik niet echt blij mee dus volgend jaar maar aan de vuurwerkstandaard? Ook zo'n gedoe maar dit hield niet over...

Het kleine pyropack wat je er gratis bij kreeg was ook maar weinig stabiel dus die laat ik volgende keer maar gewoon achter...

Camuro queen viel me ook tegen - heb die wel eens anders gezien in mijn herinnering... Hij schoot alles 1 voor ipv op hoog tempo van links naar rechts en dan laatste 7 in 1 keer. Ik vond hem daarom niet spectaculair genoeg...

Laatst bewerkt:
Bovenaan