Archief Freewheeler

FPM ProductBOT

Registered User
301_Lesli_Freewheeler_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Freewheeler[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]301[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 1,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]7 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]288/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Magische zilverzon met 3 verschillende effecten: luide fluiters, rode spuiters en knetterende stuiters.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Poziloc

FPM Hangouderen
Dit ziet eruit als een klassieker met een modern label...ik ben deze ook nog niet tegen gekomen bij een Lesli dealer

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik heb ze afgestoken en de conclussie is...lekker laten liggen...per motor doet die het 2 seconde en draaien doet die dus amper.

DioR

Registered User
Ik heb ze afgestoken en de conclussie is...lekker laten liggen...per motor doet die het 2 seconde en draaien doet die dus amper.

Ik heb er nog 4 van vorig jaar liggen. Ik plak ze naast elkaar op een plankje aan een boom. Hopelijk heb ik betere versies dan 2 seconden!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Onwijs tof ding voor die 2 euro ! leuk dat ie van kleur verandert en dat ie erg hyperactief is, 3x naar het filmpie gekeken en je stuitert zelf helemaal rond als zo ding :hehe!:

Zaliotuur

Registered User
Ik vind het een leuk ding maar hij is wel vrij kort. Aan de andere kant: valt hij met die 7 gr niet onder Cat 1? Of haal ik nu dingen door elkaar?

GMP82

Zilveren Member
(op dit moment nog in de weekaanbieding bij huisman, 3 stuks voor 2,50)

Voor die prijs/prijzen mag je ook niet heel veel verwachten. Ik wil best 4-5x zoveel betalen, als de kwaliteit/tijdsduur dan ook 5x zo groot wordt. Wheels zitten toch al een tijdje in het vergeethoekje... 10€ voor een ècht goede zon... moet kunnen

Bedankt voor de tip Richardus, die 3-Pack ga ik ook even in de gaten houden.

Bovenaan