Freedom

FPM ProductBOT

Registered User
1886_Wolff_Dynasty_Professional_Freedom_Label2013_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Freedom[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1886[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 17,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]275 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 10/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Richardus

Registered User
ah, mooie kale crossette-bak. Hopen dat de spreiding in 't echt breder is dan zo op film lijkt en dat de prijs meevalt, dan zie ik hier wel een aankoop in.

Tony

Administrator
Medewerker
Leuk bakje voor de mensen die wat stiller/rustiger vuurwerk willen.

Idd, een goede cake voor de consument.
Mooie prijs voor een leuk effect. Ik vind hem niet zo heel verkeerd hoor. Mooi te combineren met de splitonium van Lesli (Er na schieten)

D

Deleted member 17038

Guest
De kleuren vind ik prima, de crossettes iets minder. En het tempo dramatisch. Ik snap wel dat er voor een wat lager tempo is gekozen maar ik had dit in rappe z-shape veel vetter gevonden. Ik vind dat er veel betere redelijk geprijsde crossette cakes te koop zijn. Nu voegt deze cake daar niet veel bijzonders aan toe.

smilli

FPM Filmer
Vind de crossette te slap, een fanshape van de Crossing Crosette was leuker geweest.

Laatst bewerkt:
Bovenaan