Fred (Moontan) in: Ik wed dat ik het kan

Dreek

Registered User
Haha Gefeliciteerd Fredje! Ik doe het je in ieder geval niet na, maar het is natuurlijk wel een leuke uitdaging:rolleyes:

Maar die 2e pot? Die Carlo had het over Excellent colour of iets dergelijks, maar het leek mij toch meer Share the flare van Zena.

:cool:

Moontan

Moderator
Medewerker
Kerels,dank jullie allemaal voor jullie spontane reacties
Leuk dat jullie allemaal gekeken hebben.
Zo zijn we 1 grote familie bij elkaar
Zoals ik al eerder zei, opdracht was vereenvoudigd en beperkt tot 1 importeur, Gert Breeschoten met GBV/Proline en Excellent. Easy case dus

Ik wens mijn uitdager/opvolger nu alvast heel veel succes
En verder iedereen alvast een hele prettige jaarwisseling

MrJoinT

Registered User
Van harte, was toch nog ff spannend, je begon aan jezelf te twijfelen bij die laatste vraag, doordat carlo zo suggestief vroeg of je het zeker wist.
Word lekker stoken voor jou dit jaar dus ;)

Moontan

Moderator
Medewerker
Van harte, was toch nog ff spannend, je begon aan jezelf te twijfelen bij die laatste vraag, doordat carlo zo suggestief vroeg of je het zeker wist.
Word lekker stoken voor jou dit jaar dus ;)

Ja, dat is dan die weer die spanning voor de camer,as en het publiek, Carlo brengt je dan aan het twijfelen, om de spanning er in te houden.
Zoals ik tijdens de uitzending al heb gezegd, het geld gaat naar mijn vrouw, mijn eigen minister van financien. Als het aan mij had gelegen had ik een feest met veel vuurwerk gegeven, ik ben iemand die het liefst alleen maar leuke dingen wil doen. En dat kan natuurlijk niet met een gezin met 4 kinderen.
Daarom alle lof voor mijn vrouw, het geld gaat dus op aan openstaande rekeningen, haha'

Poziloc

FPM Hangouderen
Fred nog van harte!!
Nu heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord, dat ze 31 December..ja je leest het goed... de hele dag wil gaan shoppen in de stad e s'avonds lekker wil gaan uit eten!!:rolleyes::smile::laugh::love:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik kwam er pas om 9 uur achter, dat het programma al een uur aan de gang was.
Maar gelukkig had ik het niet gemist.

Dus ik met een sigaar voor tv.
Leuk stukje.
En de vrouw van Fred, bleef lekker rustig en kon aan haa rmerken dat ze de hobby van haar man respecteerd.
Ach ja Fred je geeft maar 300 euro uit aan vuurwerk.:cheesy:

Ik denk dat je die 1000 euro op ga maken bij Marijn.
Je gaat er vandaag toch werken....:bigsmile:

Ik wist er trouwens twee.

michel0911

Registered User
Ja, dat is dan die weer die spanning voor de camer,as en het publiek, Carlo brengt je dan aan het twijfelen, om de spanning er in te houden.
Zoals ik tijdens de uitzending al heb gezegd, het geld gaat naar mijn vrouw, mijn eigen minister van financien. Als het aan mij had gelegen had ik een feest met veel vuurwerk gegeven, ik ben iemand die het liefst alleen maar leuke dingen wil doen. En dat kan natuurlijk niet met een gezin met 4 kinderen.
Daarom alle lof voor mijn vrouw, het geld gaat dus op aan openstaande rekeningen, haha'

ik gun het je van harte Fred, ik ken je dan wel niet, maar als ik lees dat je 4 kinderen hebt dan herken ik dat gelijk dat alles naar de rekeningen gaat..ik heb zelf ook 2 kids en bij mij zou die 1000 euries ook naar rekeningen gaan...

een goed uiteinde dan maar he !

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ook van mij de complimenten met het behalen van je weddenschap, en 1000 eurie in de pocket komt natuurlijk goed uit in deze maand.

Ik had het je niet nagedaan, maar moet ook wel toegeven net zoals tony dat ik eigenlijk nooit iets koop van proline.

Knap gedaan! respect.

thunderflash

Registered User
Fred dat heb je heel netjes gedaan zeg ik wist er 2 te raden maar dan nog blijft het moeilijk,en die 1000 eurie is natuurlijk altijd lekker in deze tijd van het jaar,nogmaals proficiat.

bridge

Bronzen Member
Ook vanuit het zonnige zuiden: proficiat. Ik zat trouwens ook aan de best of 7 rows te denken toen jij dit mompelde. Positief vuurwerknws!

MichelAngelo

Registered User
Fred van harte! Knap hoor!
De eerste en laatste had ik wel goed, maar van die anderen kon ik geen chocola maken.

Heel slim om die 1000,-- euro af te staan. Je huidige bestelling was toch al gdaan neem ik aan. Nu ben je de komende jaren ook gevrijwaard van tegenspraak, hahaha!

Oh ja, je moet je wensen lijst nog wel even aanpassen.... zit iets boven de 300,-- euro. :cheesy:

raymondv

Registered User
Hey Fred,

Heb online de herhaling gekeken. Hartstikke gaaf joh! Weer wat positiefs over VW in de media en lekker wat Euries in de pocket, kan niet beter! :cool:

Groet,
Raymond

ifeelfine

Registered User
alleen maar pro-line??!!!!

zo kan ik het ook als pro line fan...

nou ja in een studio met publiek...toch best lastig

maar minder moeilijk dan dat ik van te voren gedacht had...

en natuurlijk van harte...

cupra

Registered User
knap gedaan wist er zelf ook een paar maar het blijft moeilijk petje af en een verdiende 1000 euries in de pocket

thunderflash

Registered User
alleen maar pro-line??!!!!

zo kan ik het ook als pro line fan...

nou ja in een studio met publiek...toch best lastig

maar minder moeilijk dan dat ik van te voren gedacht had...

en natuurlijk van harte...

Nou ik zou zeggen''wed dat ik het kan'' en ga de uitdaging aan
Fred heeft het al bewezen.:bigsmile:

Bovenaan