Freakpyromaniacs wenst jullie een geweldig uiteinde!

Tony

Administrator
Medewerker
Het is weer zover!
De rillingen lopen me over het lijf als ik aan de dag van morgen denk. Ik heb er zelfs wat tranen van in me ogen. Het word morgen weer een fantastische dag. De weervoorspellingen zijn goed en ik moet zeggen dat ik het idee heb dat er veel mensen dit jaar met oud en nieuwe bezig zijn en dat ook nog eens op een hele goede manier.

Ik heb nog nooit zoveel verhalen over Nederlands Consumenten vuurwerk voorbij zien komen als de laatste weken. Dit geeft ons een super goed gevoel en we weten dat we al die uren, dagen en de laatste weken er niet voor niks in de website hebben gestoken.

Dit is het laatste uurtje dat ik online ben in 2008!
Of ik moet morgen al heel erg vroeg wakker zijn maar ik denk dat de wekker me daarbij moet helpen en die staat om 9uur. En om 10uur sta ik buiten dus er zal weinig tijd meer zijn dat ik nog even kom kijken. Ik denk dat we dat ook wel verdiend hebben.

We hebben jullie dit jaar vermaakt met heel veel shows op film en foto van Fallas de Valencia, Tarragona, Blanes, Bilboa, Nuits de Feu, Adelfia, Nederland, Belgie, Duitsland en natuurlijk de Nederlands vuurwerk producten. Dit had ik niet kunnen doen zonder de hulp van een geweldig team die elke vrije minuut aanpakt om iets goed en leuks voor de website te doen.

Ik wil Patrick (VuurwerkFreakz), Hans (Son-T), Thomas (Titan), Daniel (Kobajo), Donald (Poziloc), Vincent (Vinnie), Rob (RnBakker), Koen (KoenL) en Detmer (De Pyromaniac©) ontzettend bedanken voor alle leuke uren, de vervelende uren, de mooie films en foto's, de mooie momenten in het buitenland en vooral voor al het werk wat jullie hebben gedaan!

Ook mag ik 2 goede vrienden uit Valencia niet vergeten. Aan beide heb ik en de groep uit Nederland een hoop te danken en dat is vooral uit te drukken in plezier.

Jose Pallares y Xavi muchos gracias por todo en 2008!
Amigos por todo la VIDA!
Beso!

Ik wil eindigen met het bedanken van jullie de members die ons ook veel plezier geven. We hebben dit jaar meer mensen leren kennen dan ooit en zelf erg genoten van de momenten dat we met deze members waanzinnige shows hebben bekeken met hier en daar een heerlijk glas Havana Rum.

We gaan ons in 2009 weer volop inzetten voor de website en wij hopen dat jullie er allemaal weer bij zijn en vergeet niet dat we al over een week weer gaan uitkijken naar Fallas de Valencia met zijn allen!

Wees aub voorzichtig morgen met het vuurwerk! Hou je verstand erbij en geniet optimaal.

Bedankt en tot 1 Januari allemaal! :bigsmile:

Toon

Mooiste foto ooit! :amuse:
mascleta_16maart_schieten_donald_4_.jpg

Bert

Registered User
Bij deze wil ik de FPM crew bedanken voor weer een te gek jaar vol informatie, foto's en filmbeelden. Hopelijk wordt 2009 net zo mooi!

Bedankt en veel plezier morgen!

raymondv

Registered User
Tony en de crew:

Alvast de beste wensen en suc6 morgen!
Bedankt voor de vele films en fotomateriaal waar we afgelopen jaar van hebben mogen genieten!!! :smile:

Groet,
Raymond

Titan

FPM Hangouderen
Bedankt voor deze prachtige woorden. :love: Ook namens mij wil ik graag iedereen bedanken voor het prachtige jaar. Heb niet veel meer aan de woorden van Toon toe te voegen. Ik hoop dat we met z'n allen nog vele jaren mogen genieten van vuurwerk en wat er ook mee te maken heeft.

@ Toon, inderdaad zo ben je op je best op die foto.

Leipe Shit Ouwe

Mensen veel plezier morgen en houd je hoofd koel en laten we die vuurwerkslachtoffers lekker laag houden!!!

KoenL

Registered User
Toon, bedankt voor alles dit jaar. Er is veel gebeurd in 2008 en daar kunnen we met een goed gevoel op terugkijken met z'n allen. Members & crew bedankt voor het goede jaar en heel veel plezier morgen.

Het hoogtepunt voor mij was het bouwen in Hilversum. Als ik daaraan terug denk zit ik weer te genieten!

Morgen gaat de zon schijnen en de regen blijft uit, dat is voor mij genoeg om te zeggen dat het een topdag wordt!

Tot volgend jaar allemaal en doe voorzichtig! :love:

Kobajo

FPM Filmer
Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het afgelopen jaar!! Kijk er met plezier naar terug en ben er van overtuigd dat we 2008 ook op een mooie manier zullen afsluiten.

Ik wens jullie allemaal een hele goede jaarwisseling toe en laten we er in 2009 een fantastisch jaar van maken!!

Ylke

Registered User
ik wil de crew van FPM bedanken voor alle foto's , films en informatie want sinds jullie er zijn weet ik elk jaar weer mijn toppertjes te selecteren zodat oud en nieuw weer grandioos wordt.

daarom bij deze aan alle vuurwerkliefhebbers en FPM een fantastish uiteinde en geniet van je vuurwerk.

tot ziens in 2009

elmo

FPM Moderator
Ik wil bij deze de gehele FPM-Crew weer bedanken voor een fantasties jaar.

Volgende week gaan we weer aftellen naar Fallas 2009,waar we elkaar zeker weer gaan ontmoeten.

De laatste 24 uur van 2008 zijn ingegaan,de poep is weer dun de nachten kort,de hartslag is al met 20 slagen verhoogt,de eetlust is verdwenen,het wordt super weer,kortom het is weer 31 December.

De beste wensen voor iedereen!!

Son-T

Registered User
Juiste woorden zijn gesproken door Toon en zal dus niet in herhaling vallen
op deze laatste dag van het jaar .Toch wil ik Toon bedanken en de andere jongens van het team die het mogelijk hebben gemaakt tot waar we nu zijn.
Keep Up The Good Work!!!:love:

Ook de leden van dit forum wil ik bedanken voor het vertrouwen en hun aanwezigheid hier .

Hierbij wens ik iedereen een goede en vooral een veilige jaarwisseling en dat we mekaar maar weer regelmatig mogen zien op de website ,show of enig festival in het buitenland.

Tot in 2009!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Alle crewleden van FPM bijzonder bedankt voor al jullie goede werk in het afgelopen jaar.
Ik wens jullie en alle medemembers veel plezier morgen
Ik heb er verdomd veel zin in, schuur staat propvol, en morgen mogen we onze kunsten als amateur pyrotechnicus gaan vertonen
Morgen ga ik mij weer als een klein kind gedragen.
Gelukkig mag het nog
Ik spreek jullie weer op 1 januari als we ons vuurwerk gaan evalueren

shinji

Moderator
Medewerker
Ook van mijn kant bedankt voor weer een jaar bezigheidstherapy en maak er morgen een mooi feest van.
Tot volgend jaar!

meessen

Registered User
Crew van FPM bedankt voor de vele uren kijk en leesplezier wat ik aan jullie site beleeft heb d.m.v de vele prachtige video's, foto's en informatie

Keep up the good work.

Alvast een heel prettige jaarwisseling gewenst voor de crew en alle members

Dennis010

Registered User
tony, patrick, hans, thomas, daniel, donald, vincent, rob, koen en detmer, hartelijk bedankt voor weer een jaar vol heerlijke films, foto's en verslagen.
Ik heb WEER een jaar lang genoten van alles wat er op deze site te lezen en bekijken was. Door deze site zink:)love:...sorry:embarrest:) ik ieder jaar verder in mijn vuurwerkverslaving, en ik ben er nog blij mee ook....
Bedankt voor alles !!! Het was weer een heerlijk jaar.

Voor vandaag... iedereen veel plezier met het stoken, maar hou het koppie erbij jongens, we zullen er zelf voor moeten zorgen dat onze traditie blijft bestaan. Doe geen domme dingen....

mvg Dennis.

engrealat

Registered User
Hey mannen !

Ook vanuit Leidschendam ( hihihihi, nee niet La Bisbal ) wil ik de Crew en alle members bedanken voor afgelopen jaar hier op FPM !

Dankzij FPM ben ik de afgelopen maanden veel info tegen gekomen over vuurwerk wat ik altijd al had willen weten maar wat ik niet echt kon vinden (effecten, kaarten van Fallas, enz. enz)

Wil jullie allemaal een geweldige dag toewensen (en nacht !) nog 3 uurtjes en dan gaan we los !!! Los wel op een normale manier aub !

Nog even dit:

Ik kon gewoon niet in Spanje blijven op de dag de dagen:

Want ik stap nu onder de douche en ga de auto inladen, ook ik ga los dit jaar in NL.....
Had direct na San Trifone een plannetje gemaakt met Toon om de mannen van de Crew te verrassen.... en dat is me aardig gelukt gisteren...Als een du(i)veltje uit een doosje zal ik maar zeggen..maar hierover in 2009 meer !

Bon Any a Totom !

Groeten,

Jeroen vanuit een brrrrrrrrr maar knallend Nederland

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
Ook vanuit deze kant wens ik de mensen achter fpm een knallende jaarwisseling toe !!
Alhoewel ik de laatste tijd weinig online bent geweest, heb ik toch zo nu en dan wat goede informatie weten te verkrijgen over een aantal consumenten cakes.
Goed in beeld gebracht met duidelijke informatie erbij...:rolleyes:

Bedankt en op naar 2009 !

Denendo

dennis1973

Registered User
ook ik bedank de crew en alle freaks voor de geweldige info t hele jaar door .... iedereen een overheerlijke en geweldige oud en nieuw gewenst ...
en natuurlijk een mooi 2009 !!!

greetz dennis

bloodveins

Registered User
Jongens jullie ook de beste wensen! Bij deze wil ik jullie nog even bedanken voor alle fantastische dingen die ik ook dit jaar hier weer geleerd heb!

Ischa

Registered User
Tony en de FPMcrew de beste wensen en een geweldige dag toegewenst dat er nog maar vele mogen volgen ..en bedankt voor deze topsite:nuts::nuts:

PoundeR

Registered User
Iedereen alvast de beste wensen. Pas op de vingers, andere delen en omstanders.

Maak er een mooi feest van, nog een kleine half uur en we kunnen freaken :D

Bovenaan