Freakpyromaniacs Offline!

Tony

Administrator
Medewerker
De komende uren kan het zo zijn dat de website niet bereikbaar is of dat hij erg traag is. Dit heeft te maken met onze zoektocht naar het probleem waarvan de website erg traag word. We denken het probleem gevonden te hebben maar omdat daadwerkelijk te zien moeten even wat dingen verplaatsen en testen.

Tegen 17.00uur zou alles weer normaal moeten zijn! :rolleyes:

thunderflash

Registered User
Ik vind dat de site nu goed reageerd op de browser lijkt erop dat het probleem is verholpen,nu nog de films weer online en dan is het helemaal perfect:cool:

Richardus

Registered User
ja, dat was eerder ook al zo. sommige downloads zijn offline gehaald om de snelheid te verbeteren. komt vast na o&n wel weer goed. Ik geloof dat alle cons. filmpjes het nog wel doen.

Site is idd weer sneller!
Top!

Thomaaa

Registered User
ja, dat was eerder ook al zo. sommige downloads zijn offline gehaald om de snelheid te verbeteren. komt vast na o&n wel weer goed. Ik geloof dat alle cons. filmpjes het nog wel doen.

Site is idd weer sneller!
Top!

Lijkt mij nogal een onlogische reden, aangezien die nu optimaal gebruikt wordt om producten te bekijken om ze zo te bestellen..

Tony

Administrator
Medewerker
De films komen morgen weer online lees ik net in een mail van de host.,
Ze zijn ze nu aan het verplaatsen! Dus er is eigenlijk niks veranderd sinds Vrijdag.

Bovenaan