Freakpyromaniacs nogmaals in de Krant

Arjan

Registered User
Geloof me, dat schiet niet op...

AVP heeft ook vaker in de krant gestaan en 9 van de 10x is het alleen maar op sensatie en illigaliteit belust.. Zaken zoals ik ze vertelde aan de verslaggever word dan 180 graden gedraaid zodat het oogt alsof je voor illegale handel en zelfmaakbommetjes lekker op AVP moet zijn :suspicious: Ik heb ook bij diverse omroepen in de uitzending gezeten en van maar 2 kan ik zeggen dat het ook eens leuk was, d rest was alleen maar aan het "vissen" naar zaken als waar je de grootste bom kunt kopen e.d. :suspicious:

Nee, ik werk niet meer mee met dergelijke interviews of reportages... heb wel wat beters te doen :blink1: Ben wel benieuwd Tony, zal ook de krant eens aanschaffen.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En dat noemen zichzelf de opjecttieve pers.
Iemad interviewen en het hele interview zo verdraaien, dat het voor de krant de meeste sensatie opleverd.
Zucht.:mad:

Tony

Administrator
Medewerker
Het is niet echt sensatie denk ik maar het is niet wat ik zo gezegd heb. Het verhaal is er ook niet om Vuurwerk negatief in het nieuws te zetten. Het is een reis katern waar mensen over hun mooie nachten praten. Dus ik over de mooie nachten in Valencia en andere steden waar we natuurlijk kruit snuiven haha.

Dat is ook het klote als het over de telefoon gaat. Je kan het dan iet even rustig doornemen.

Hetzelfde geval had ik op de 31ste bij Radio 3fm. We waren uitgenodigd om daar aanwezig te zijn op de 31ste van 9 tot 10uur en dan een uur lang op de radio over vuurwerk ouwehoeren. Helaas zijn we op die dag een beetje druk. Maar ik werd wel wakker gebeld waarna ik binnen 5 minuten op de radio was. Het ging behoorlijk goed maar ik heb verdomme vergeten de naam van de website te noemen. IS DAT DAN WAT???!!!

En helaas kan je het daarna niet meer doen en je kunt ook geen dingen corrigeren! Leuk was het in ieder geval wel. Zeker als mensen waar je goed mee omgaat je vragen of JIj dat nou was op de radio haha, KIKKUUUUUUH!

RoYvette

FPM Filmer
Heb de krant net gehaald, en inderdaad Tony je bent een waar fotomodel die vol verlangen naar de lucht kijkt!
Ik vind het 'n gaaf artikel om te lezen, er is inderdaad wel 't een en ander anders beschreven, maar denk wel dat er 'n hoop freaks zijn die zich in dit verhaal terugherkennen. En ook voor buitenstaanders is dit ook 'n interessant stuk om te lezen. Ik zou zeggen:Toppie!!
Gr. h-s

scania

Registered User
ik heb ook net de krant gehaald, en vind het toch wel een positief stuk,ondanks dat het verdraaid is.

Er staat tenminste weer eens wat leuks overvuurwerk in de krant .

En de foto vind ik wel stijlvol.

gr Rob

richmx3

Registered User
ahhhhh erg leuk stukje !!! en leuke foto ook !
aangezien je reactie op de vorige pagina kreeg ik er een heel ander id bij.
maar nu ik het lees...... erg leuk, jammer van de foutjes die er zijn gemaakt maarja het kan niet elke dag een 10 zijn, toch ??? :D

jeroen137

Registered User
Leuk verhaaltje inderdaad. Jammer dat ze het steeds over "mijn site" hebben. Een beetje flauw maarja.

Verder staan er inderdaad nog steeds die foutjes in die je al eerder aangaf.

Al met al een leuk stukje. Leuke foto erbij...wat is de volgende stap? de playboy?:cheesy:

KruitFreak

Registered User
Het is een leuk artikel, het is ook leuk om eens een keer zoiets te lezen i.p.v. berichtgeving over schade en letsel wat door vuurwerk is ontstaan. Een beetje positieve berichtgeving zoals deze doet een hoop freaks goed.

Maar...die foto, kijk je nu echt naar de lucht of loopt je aardige buurvrouw toevallig op het balkon?

Bovenaan