Freakpyromaniacs Info Paginas

Tony

Administrator
Medewerker
In deze thread zal ik vermelden welke nieuwe informatie paginas wij online hebben staan. De komende maanden/jaren zal dit gedeelte flink uitgebreid worden met informatie over vuurwerk gerelateerde onderwerpen.

Jasper heeft al twee mooie paginas gemaakt waarvan de eerste als onderwerp heeft "Hoe werkt vuurwerk" (klik op de link om de pagina te bezoeken).

Update 26/09/2011
*Vuurwerk & Veiligheid (3 onderwerpen)

Update 06/12/2011
*Fallas de Valencia Info Paginas
Ik kan hier niet echt een een linkie neerzetten naar een pagina want het zijn namelijk meerdere paginas. Het zijn er namelijk 14!
Alles wat je wilt en zou moeten weten over Fallas de Valencia vind je op deze pagina. Alles op een rij ondersteund door foto's en films. Ik wil member Michel_G ontzettend bedanken voor deze pagina's want hij heeft er een paar maanden werk aan gehad om alles uit te zoeken en te schrijven. Het enige wat wij zelf gedaan hebben is de foto's en films uitzoeken en plaatsen op de juiste paginas.

Michel, je hebt top werk geleverd waar heeel veeeel mensen plezier aan gaan beleven!

Je vind de Paginas in het menu onder informatie paginas!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Update 06/12/2011

*Fallas de Valencia Info Paginas
Ik kan hier niet echt een een linkie neerzetten naar een pagina want het zijn namelijk meerdere paginas. Het zijn er namelijk 14!
Alles wat je wilt en zou moeten weten over Fallas de Valencia vind je op deze pagina. Alles op een rij ondersteund door foto's en films. Ik wil member Michel_G ontzettend bedanken voor deze pagina's want hij heeft er een paar maanden werk aan gehad om alles uit te zoeken en te schrijven. Het enige wat wij zelf gedaan hebben is de foto's en films uitzoeken en plaatsen op de juiste paginas.

Michel, je hebt top werk geleverd waar heeel veeeel mensen plezier aan gaan beleven!

Je vind de Paginas in het menu onder informatie paginas!

kaassie

Registered User
Helemaal top wil graag een keer wat echte shows zien dus misschien komt die wel op het lijstje om naar toe te gaan.

painkiller

Registered User
Zier er top uit!
Kudo's voor Michel!
Allen jammer dat je door de submenu's heen moet en deze niet "klikbaar" zijn.

Michel_G

Zilveren Member
Graag gedaan Tony! Dat het een paar maanden geduurd heeft, had er ook mee te maken dat de lol er af en toe toch wel een beetje af was en motivatie ver te zoeken was, maar uiteindelijk toch afgemaakt. Het blijft namelijk een te mooi festival om niet te beschrijven!

Toch ben ik nog niet geheel tevreden, er is nog altijd info waar ik niet helemaal achter ben, blijft altijd mogelijkheid tot verbetering. Zullen vast ook nog wel de nodige fouten/foutjes inzitten. Daarom ook: mocht iemand ergens een fout zien en je hebt info of bronnen om deze te weerleggen, stuur mij dan gerust een PM!

Ook nog even thanks aan Tony! Ook die heeft er de nodige tijd in zitten om al die lappen tekst die ik hem heb gestuurd, om te zetten naar de website en er passende foto's bij te zoeken en in te voegen. Dankje Toon!

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Toppagina's die we erbij hebben gekregen!
Zeker veel dingen die zich achter het festival afspelen worden hierin belicht, en dat is erg leuk om eens achter te komen!

Thnx voor het werk mies en toon!

smilli

FPM Filmer
Mooie bijdrage aan de site Michel! Ben er van overtuigd dat we door jou teksten nog meer freaks naar Valencia kunnen trekken.

Bovenaan