Freakpyromaniacs BBQ Juli 2008

Welke plaats krijgt jou voorkeur ?

• Total voters
    53

de pyromaniac ©

Registered User
Jullie hebben het perfect georganiseerd.
Dank voor de organisatie (in het bijzonder voor Poziloc, die in zijn eentje het eten regelde voor 40 man)

Fpm_leden_BBQ_7_.JPG

meer fototjes van de BBQ vint je hier

stef

Member

MOOI HE
Geweldige foto.:toung:

Leuke foto's Detmer, ik heb genoten. (van de foto's)

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Detmer, leuke foto,s, bedankt zo blijft de herinnering bij ons

Stef inderdaad leuke foto van Donald
Ik had de nieuwste pyrotorch meegenomen van Original die ik laatst had gekocht om te kijken wat anderen ervan vonden.
Toch nog een beetje vuurwerk er bij.
Leuk commentaar van 1 van de vrouwen:
Het zijn net een stel kleine kinderen, grote kerels die naar een vlammetje kijken.
En de dame heeft gelijk, we zijn ook kleine kinderen, maar so what :laugh::laugh:

Laatst bewerkt:

de pyromaniac ©

Registered User
Ook van deze kant gaat er een bedankje uit naar natuurlijk poziloc
voor het heerkijke gebarbequede vlees.
De bar man & zijn vrouw
voor de heerkijke getapte Biertjes (en frisdrank) en een top locatie.
Astrid voor de lekkere & gezonde fruitsalade.
Connie natuurlijk voor de fototjes.

En natuurlijk De Fpm members zelf.
Die deze geweldige dag mogelijk gemaakt hebben zonder hen geen Fpm & Member BBQ.

Fpm_leden_BBQ_37_.JPG

Heren & Dames bedankt voor het lachen en welicht tot een volgende Fpm & Member BBQ

Groetjes De pyromaniac © :blink1:

Laatst bewerkt:

Riotvwb

Registered User
Ook van deze kant wil ik iedereen bedanken voor de zeer gezellige avond.Sfeer was helemaal top! Maar wat wil je ook,als je temidden van echte freaks de avond doorbrengt!
Heb echt genoten van de dvd en de zeer levendige verhalen over Fallas die mij werden verteld.Ik had nog mijn twijfels over naar Valencia te gaan,maar na de beelden te zien en jullie verhalen ben ik overstag gegaan en gaan we volgend jaar naar Fallas!! Yes!!!!!

Nogmaals,hartelijk dank voor de geslaagde avond.

Grtz, Corné

GMP82

Zilveren Member

Ik zal jullie over 4 jaar opgeven als olympische vlam dragers :laugh:

Zo te zien heeft iedereen zich vermaakt :)

Jordi

Registered User
Erg geslaagd deze dag! Heb me goed vermaakt met de verschillende verhalen en de mooie beelden natuurlijk.

Lekker gegeten en gedronken, iedereen die deze dag heeft mogelijk gemaakt; bedankt!

Tot de volgende keer.

KoenL

Registered User
Bedankt allemaal voor de gezellige dag. Als je het mij vraagt is dit zeker voor herhaling vatbaar! Leuke fotos Detmer! Altijd leuk om op zo een leuke dag terug te kijken.

Vinnie, biertje en vuurwerkfreakz; Bedankt voor het vervoer!
Poziloc; bedankt voor het lekkere vlees!:blink1:
En uiteraard in het speciaal Tony; bedankt kerel, jij hebt dit mogelijk gemaakt! Goed geregeld.

Ps. iedereen zal gemerkt hebben dat ik niet zo veel zeg:embarrest:. Dat neemt niet weg dat ik er echt van heb genoten. Al die verhalen over Fallas, brrr ik krijg er weer rillingen van:blink1::nuts:

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
het meeste is al gezegd maar ook van deze kant allemaal bedankt. ik en de vrouw hebben t supergezellig gehad en gaan 2 augustus hoogstwaarschijnlijk ook naar geel.

michel en vrouw bedankt voor het vervoer zodat we hier beide "wat" konden drinken:laugh:

RoYvette

FPM Filmer
Het was een super dag!! Het eten was heerlijk de gezelligheid was top, Kortom mannen van de crew onze complimenten voor het organiseren van deze dag. Hopen dat dit vaker mag terugkomen, dan zijn wij er zeker weer bij.
gr. h-s

Jie

Registered User
Ben blij dat wij ons ook hebben opgegeven voor de BBQ. Een aantal mensen kende ik al maar het grootste gedeelte nog niet. Erg prettig de hand te schudden van de personen die schuil gaan achter de avatars.

Thanx FPM voor de organisatie en speciaal Pozikok voor de bbq kunsten (kunt proeven dat hij dat 1 of 2 keer vaker heeft gedaan).

Enne misschien dat het hier niet thuishoort, maar het kado dat we aan het einde van de avond mee konden nemen is echt geweldig....

Moontan

Moderator
Medewerker
Enne misschien dat het hier niet thuishoort, maar het kado dat we aan het einde van de avond mee konden nemen is echt geweldig....[/QUOTE]

Nou maak je mij nieuwsgierig.
wat heb ik gemist Jie :nuts:

Ron30

Registered User
Ook wij hebben het naar onze zin gehad het was leuk de mensen eens echt te ontmoeten. We hebben lekker gegeten en gedronken en gepraat over vuurwerk natuurlijk. Wij vonden het voor herhaling vatbaar. De mooie bijkomstigheid is de vrouwen die mee waren gekomen. Twee van deze dames hebben mijn vrouw in geuren en kleuren verteld hoe mooi Fallas is en ze wil nu ook mee. Dames Bedankt!! Sorry voor het vergeten van jullie namen maar deze twee waren het.

Laatst bewerkt door een moderator:

Jie

Registered User
Moontan je weet toch......volgens mij heb jij hem ook meegenomen toen jullie weg gingen. Uit de doos bij Toon!!

scania

Registered User
Hee Fred, Jie bedoeld gewoon die HP film waar iedereen op zat te wachten in de kantine.

En eindelijk na maanden van wachten hebben we hem,en hij is echt helemaal te gek.

Een aanrader voor iedereen ,Fallas 2008 een super DVD.

Sterk werk weer mannen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor de toelichting mannen. Ik dacht even dat Jie met het kado bedoelde dat jullie toch stiekem nog wat weggeknald hadden.
Blijkbaar kan ik alleen maar daar aan denken. :bigsmile::bigsmile:

mickeyzegtboem

Registered User
al het bovenstaande zegt al genoeg over de gezelligheid, maar toch willen wij nog iedereen bedanken voor de gezelligheid, en de crew voor het organiseren.

Sorry voor het vergeten van jullie namen maar deze twee waren het.

dit zijn mijn vriendin (de linkse) en de vriendin van remio (dat moet dus de rechtse zijn)
in real live bekend als danielle en karin

Titan

FPM Hangouderen
Het was super gezellig, nieuwe, bekende en oude bekenden gezien en gesproken. Het is zeker voor herhaling vatbaar en dan met nog meer mensen. :bigsmile: Als ik bovenstaande lees heeft iedereen zich uitstekend vermaakt en als we het over een maand weer zouden doen dat het meerendeel zonder nadenken weer zullen komen.
Na zo'n dag kan ik me niet voorstellen waarom er sommige zijn die fpm alleen maar in kwaad daglicht willen zetten, als je ziet hoe dag verlopen is en dat het meerendeel members zijn die dagelijks op de website aanwezig zijn waarom zijn er dan een enkel die alleen maar negatief zijn en de mensen achter de schermen niet kennen en denken dat FPM alleen Tony is.
Het had een uitgelezen kans geweest om ons nader te leren kennen, maar helaas sommige hebben die niet genomen.

Vrouwen en Mannen bedankt voor deze dag, op naar de volgende!!!

oja even een mededeling;
Of we de volgende keer onze flesjes op willen ruimen
. :blink1: :smile1:

bbq_vrouw.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
De wijze Arend heeft goed gesproken,ben het helemaal met je eens Thomas.
Volgende keer is iedereen er gewoon bij.

Verdomme wat een mooi vrouwtje was het toch he? Als ik nu terugkijk op die foto vind ik het jammer dat ik haar niet meegevraagd heb om bij mij thuis te komen.:cheesy::cheesy:

Bovenaan