Freakpyromaniacs BBQ Juli 2008

Welke plaats krijgt jou voorkeur ?

• Total voters
    53

Moontan

Moderator
Medewerker
Beste allemaal, er bestaat een gerede kans dat Stef a.s. zaterdag niet van de partij kan zijn. Zijn oude rugblessure is weer de kop op komen steken.
Afgelopen zaterdag in Lelystad verging hij echt van de pijn. Zijn vrouw moest zelfs terug chauffeuren, Stef kon niet eens meer autorijden.
Ik hoop voor Stef dat hij gauw weer de oude is.

Mocht Stef zaterdag dus niet gaan zit ik met een vervoersprobleem
Komen doe ik zo wie zo, maar als ik met iemand mee kan rijden zou dat heel fijn zijn, scheelt namelijk erg veel tijd. Ik bezit zelf namelijk geen auto.
Ik kom uit Hilversum, mocht er iemand uit mijn omgeving zijn die ook naar Geel gaat zaterdag, en die nog een plekje in de auto over heeft, zou ik het zeer op prijs stellen als ik mee mag rijden. Natuurlijk op basis van eerlijke verdeling van de brandstofkosten
Ik doe dit verzoek gelijk voor member Hammer Time die ook met het vervoersprobleem zit.

Stef, als je dit leest: sterkte ouwe makker.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Het is bijna ZOVER!

[adminbreak] BELANGRIJK VOOR DE BBQERS [/adminbreak]

As Zaterdag zijn jullie welkom vanaf 14.30uur op de Kemeldijk in Geel (Olen). We weten niet tot hoe laat we bezig zijn maar ge ervanuit dat je niet voor 22.00uur klaar ben deze dag want we gaan er een gezellig boel van maken. Verwacht alleen geen POLONAISE!! Zeker niet aan mij lichaam :push:! (nou jah wie weet)

Op Google maps is de precieze plek moeilijk te vinden en daarom geef ik jullie de link van de website GeelseKanaalfeesten.Be. Hier staat een routebeschrijving op. Je moet in ieder geval bij de Aqua Ski VZW vereniging op de Kemeldijk zijn.

We zien jullie Zaterdag! Wij hebben er in ieder geval veel zin in!

Ps. Er is 1 plekje vrij gekomen dus mocht er iemand nog willen komen laat het mij even weten via PM..

Tony

Administrator
Medewerker
De beamer, boxen en versterker zijn er klaar voor. Vanavond hebben ik dit even getest en het is waanzinnig. Fallas film 2 bij 2 meter op de muur whoeoeoe. EN het kan nog groterrrrr..Hopelijk hebben we daar een mooie plek om te projecteren.

Hier een filmpje van de test

http://www.freakpyromaniacs.com/testbeamer.wmv

stef

Member
Beste allemaal, er bestaat een gerede kans dat Stef a.s. zaterdag niet van de partij kan zijn. Zijn oude rugblessure is weer de kop op komen steken.
Afgelopen zaterdag in Lelystad verging hij echt van de pijn. Zijn vrouw moest zelfs terug chauffeuren, Stef kon niet eens meer autorijden.
Ik hoop voor Stef dat hij gauw weer de oude is.

Mocht Stef zaterdag dus niet gaan zit ik met een vervoersprobleem
Komen doe ik zo wie zo, maar als ik met iemand mee kan rijden zou dat heel fijn zijn, scheelt namelijk erg veel tijd. Ik bezit zelf namelijk geen auto.
Ik kom uit Hilversum, mocht er iemand uit mijn omgeving zijn die ook naar Geel gaat zaterdag, en die nog een plekje in de auto over heeft, zou ik het zeer op prijs stellen als ik mee mag rijden. Natuurlijk op basis van eerlijke verdeling van de brandstofkosten
Ik doe dit verzoek gelijk voor member Hammer Time die ook met het vervoersprobleem zit.

Stef, als je dit leest: sterkte ouwe makker.

Dank je wel man.
Gelukkig beginnen de mediceinen nu aan te slaan.
Ik hoop mijn erste goeie nacht weer na drie slechte nachten van niet slapen en veel pijn.
Hopenlijk vind je een chaufeur.
Ik blijf optimisties en zal gewoon gaan, maar als ik eerlijk en rieel ben gaat dat denk ik niet lukken.
Ik zal hier op vrijdag avond na het eten nog plaatsen of ik er bij ben of jullie veel plesier moet gaan wensen.
Bedankt voor de beterschapmelding man.
Groetjes Stef

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Omdat ik naar concert ben van Andre Rieu ben zaterdag 5 juli.
Moet ik helaas de bbq missen.

Ik wil de members die naar de bbq gaan de moderators van FPM een fijne een gezellig bbq toewensen.
Geniet van de mooie Fallas 2008 dvd, ik weet nu al dat het een mooie dvd is.:idea: (Want ik heb nog nooit een FPM dvd gehad, die ik niet mooi vond.)
Geniet van de bbq en maak er een kei gezellige avond van.
En hopelijk ben ik de volgende keer er wel bij.

En aan de moderators van FPM, tof dat jullie zo iets organiseren!
Hulde!

Groetjes van uit de Ardennen.
The Cigarman (Gerco)

Laatst bewerkt:

engrealat

Registered User
Over 2 uurtjes vertrek in naar Granada voor een lang weekend......

Nog even snel alle leden, krewj, en overige deelnemers veel plezier wensen voor morgen !

Bij deze !

Groeten,

Jeroen.

stef

Member
Hallo BBQ gangers.
Ik zou nog even terug komen op mijn melding van wel of niet komen op de BBQ.
Ik heb het vandaag met mijn therapeut over gehad en zij, je doet er verstandig aan niet zo lang in een auto te gaan zitten.:push:
Daarbij komt kijken dat met de behandeling van vandaag je best wel wat na last kan hebben.:cry:
En dat heb ik ook nu, maar voeld gelukkig anders maar wel verkrampt.:idea:
Ik moet jullie dus heel veel plesier wensen en ik zal thuis moeten blijven.
Ik zou zeggen neem er een op me, want die 12 euro mag Tony houden heb ik gezecht, als je maar een glaasje drinkt op de gezondheid.:smile1:
Dus bij deze ''proost met ze alle''
Daarbij komt kijken dat ik gelukkig nu al af kan bouwen met de medicijnen maar dus nog wel medicijnen gebruik. (morfine achtige troep)
Hiermee kan ik niet achter het stuur kruipen en al helemaal niet als ik iemand mee neem.:nuts:
Hopelijk kunnen jullie dat begrijpen.

Ik vind het echt balen dat ik er niet bij kan zijn, maar aan de andere kant denk ik van, wat zal ik er voor terug krijgen door me NU even in acht te nemen.:smile:
Mischien wel weer hele andere gezeligheid op een andere plek waar we elkaar zullen treffen. !!!
Nog maals heel veel plesier morgen met ze alle.
Sorry Fred, ik was liever wel gegaan maar helaas, volgende keer beter.:sad2:
Groetjes Stef

ps. nu gaat ik weer verder met slapen.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Stef, bedankt voor je bericht man.
Ik wens je veel sterkte en beterschap.
Ik neem morgen contact met je op en vertel wat je gemist hebt.

Het weer is goed, de stemming is ok.
Ik kan gelukkig met Fritsie meerijden, scheelt mij uren tijd, Frits alvast bedankt.

Tot straks allemaal, we hebben er zin aan

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Stef jammer dat je der niet bij ben.
Ik wens in iedergeval een spoedig herstel toe.

Ik sta niet op het lijstje bij geschreven , maar ik ben er vandaag wel bij.
Ik kom iets later dan de rest , dus niet allemaal de lekkere dingen als eerste opeten. !!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo, ben net terug van de meeting in Geel
Het is een bijzonder geslaagde dag geworden waar we met zijn allen leuk op kunnen terugkijken. Het was zo gezellig dat ik nauwelijks aan films kijken ben toegekomen.
Leuk om een aantal mensen te ontmoeten die ik nog niet kende.
De sfeer was ok, het eten en drinken uitstekend geregeld.
Jullie hebben het perfect georganiseerd.
Dank voor de organisatie (in het bijzonder voor Poziloc, die in zijn eentje het eten regelde voor 40 man) voor dit welslagen
Iedereen bedankt voor de gezellige dag.
Ik kan een ieder aanraden om bij de volgende meeting er ook bij te zijn.

hammer time

Registered User
Zo, ik ben ook eindelijk thuis. En kan ook terug kijken op een zeer geslaagde dag. Had hem niet willen missen. Wat is er nou mooier dan je hobby te kunnen delen met mede liefhebbers.

De meeting zelf was goed verzorgt, en we zaten op een mooie en gezellige locatie, het eten was top heb me buikje lekker rond kunnen eten. Tevens hebben we met ze alle een aantal pracht shows kunnen bekijken op het projectie scherm, met “bijna” levens echt geluid. Kort om een zeer geslaagde dag.

Iedereen bedankt, en op naar de volgende.

mvg Hammer Time

Dreek

Registered User
Zoo, ook net terug van een zeer geslaagde en gezellige BBQ.

Goed gegeten, maar dat mag ook wel met de hoeveelheden vlees die de BBQ opgingen!
Complimenten aan chef Poziloc, en uiteraard de rest van de crew!

Verder erg lache om eens met z'n allen naar de fallas filmpjes te kijken en lekker bijpraten met bekende en de freaks die ik voor het eerst ontmoet heb, altijd leuk!

Wat mij betreft zouden we dit vaker moeten doen, biertje erbij, lekker happie eten, top!

Gr.

Laatst bewerkt:

blazuhhh

Registered User
Zooo ook eindelijk thuis. We waren er wat later dan gepland op de Kemeldijk en misschien maar weer goed ook hahaha geen regen op onze kop gehad.

Kennis kunnen maken met een aantal freaks die voor mij onbekend waren en ook bij kunnen praten met de bekenden. Leuke shows gezien op het grote scherm en heerlijk gegeten. Ook voor ons is het een geslaagde dag geweest met voor mij als klap op de vuurpijl toch wel de kleine kinders die door de rook aan het huppelen waren van wat oud vuurwerk hahaha te mooi:laugh:

Laatst bewerkt:

elgielo

Registered User
Zozo geluks vogels! wat zijn jullie lekker vroeg thuis zeg ! :toung:
Ik kom net binnen en ik wilde dit nog even zeggen!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid! met in het bijzonder de FPM crew die deze gezellige dag mogelijk heeft gemaakt!

Erg leuk om weer nieuwe freaks te leren kennen en heerlijk bij te kunnen praten over Fallas 2008 en onze gezamelijke hobby!

Ook mijn pyropartner martin heeft zich met jullie kostelijk vermaakt, en wij hopen dat dit soort leuke uitjes wat vaker georganiseerd zullen worden vanuit de site!

we hebben er zeker een stukje voor moeten rijden maar het was absoluut de moeite waard :amuse:

Bij deze schrijf ik mij en martin alvast in voor de volgende keer :toung:

Adios amigos!

scania

Registered User
Na een kort nachtje wou ik de jongens van de Crew bedanken voor het mogelijk maken van de bbq op deze locatie .

Het weer zat in het begin even tegen maar dat weerhield Topkok Poziloc er niet van om door weer en wind iedereen te bedienen met heerlijke spiesjes ,hamburgers,braadworsten,en sate............Petje Af voor hem!

Ja en weer een boel bekende gezien ,en mensen voor het eerst de handen geschud die ik nog niet kende.

De DVD,s op het projectiesherm was een genot om naar te kijken, heerlijk wegdromen bij de Fallas dvd,s.

Wat ook een genot was om naar te kijken was dat mijn pyroamigo Elmo (normaal de stilste van allemaal) naarmate de avond vorderde ,hij steeds meer begon te kletsen,zodat ik tegen het eind van de avond hem op iemand vond lijken die er niet was deze avond.
Want die moest weer zonodig naar Granada !!!! (Vriend)

Als er een herhaling komt van dit gebeuren meld ik ons zeker aan want het was vanaf de eerste minuut gezellig.

Ik wilde iedereen bedanken voor de te gekke gezellige avond en tot 2-8 in Geel.

Rob

stef

Member
Zo te lezen heb ik wel het een en ander gemist.
Maar ik kan me wel een aardige voorstelling maken hoe het geweest moest zijn.
Ben namelijk destijds ook een keer in Rhoon geweest op een uitnodiging, en daar was ook alles helemaal toppie geregeld.
Ben nieuwschierig of er nog wat foto's gemaakt zijn.
Groetjes Stef

Do, lekker gewerkt? of heb jij er ook nog wat aan gehad aan deze dag?:blink1:

ps.
Als er een herhaling komt van dit gebeuren meld ik ons zeker aan want het was vanaf de eerste minuut gezellig.

Rob
Kan ik me al weer inschrijven dan?:nuts:

Laatst bewerkt:
Bovenaan