Zojuist ook wederom een bestelling gedaan bij Huisman vuurwerk.
Vorig jaar had ik voor het eerst bij deze winkel besteld en kwamen ze ook voor het eerst met de FREAK actie in beeld.
Aangezien vorig jaar vooral de service, klantvriendelijkheid en niet te vergeten de kloppende bestellingen mij erg bevielen, heb ik dit jaar dus ook besteld bij deze winkel.
Na wat mail contact aangezien ik wat vragen had, ben ik dit jaar al uiterst goed geholpen. Ik heb mijn bestelling kunnen maken dankzij met name de medewerking van als ik het goed heb, gizmo75.
Ik ben een vrij kritische consument. Als ik bij een winkel koop waarbij ik de bestelling niet volledig kreeg (terwijl ik wel weet dat de winkel de spullen geleverd heeft gekregen) dan kom ik ook niet meer terug. Dat geld ook voor erg lange wachttijden, geen klik met de consument en ga zo maar door. Ik wil de laatste kruitverzameldagen van het jaar met plezier doorbrengen. Als dat niet zo is, dan kom ik dus ook niet meer terug.
Bij Huisman is mijn ervaring totaal het tegenovergestelde van al mijn bovengenoemde (negatieve) punten.
Ik zeg ga zo door! En ik ben nu al enthousiast terwijl het nog niet eens december is!
Huisman bedankt dat jullie op mij overkomen dat jullie de freak een mooie jaarwisseling willen bezorgen en niet op de centen van hem uit zijn!