Frankfurt/Main (D) - Wolkenkratzer-Festival

the_bulldog

Registered User
ik ,jeffrey1 en 2 mannen van pyroworld zijn er gisteren ook heen geweest. Het was bij een soort concert geschoten. Erg mooi om het van wolkenkrabbers geschoten zien te worden. Ook werden er erg mooie effecten, en goede effecten gebruikt. De vuurwerkshow werd geschoten op muziek.:nuts: aleen jammer dat me nieuwe camera me even in de steek liet(is dat een goede zin?)dus deze keer geen film.

Klik hier voor de foto's.

album_pic.php

album_pic.php

gegroet
the_bulldog

Laatst bewerkt:

kruitsnuiver

Registered User
Ja het scheen echt een goed vuurwerk geweest tezijn gister, helaas was ik er niet bij.
Wel zal er zeer snel een video van deze show te vinden zijn op vuurwerkcrew.nl

Nog even een klein detail van de show van gister en waarschijnlijk geld dat ook ook voor de show van vanavond:
ALLE bommen waren van Zink, echt kwaliteits vuurwerk dus.

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Moet zeggen dat je hierboven mooie foto's geplaats heb , alleen zonde dat je geen statief gebruik heb , want dan zullen ze nog mooier worden.
beschouw het als een tip voor de volgende keer. :idea:
Maar dat zul je vast wel weten ,
bedankt voor het delen van je foto's

jeroen137

Registered User
Moet zeggen dat je hierboven mooie foto's geplaats heb , alleen zonde dat je geen statief gebruik heb , want dan zullen ze nog mooier worden.
beschouw het als een tip voor de volgende keer. :idea:
Maar dat zul je vast wel weten ,
bedankt voor het delen van je foto's

Er is al wel gebruik gemaakt van een statief. Alleen stond het statief om de 1 of andere reden niet helemaal stevig, en bewoog de camera als er een foto werd gemaakt. Het precieze weet ik er ook niet van, maar het maken van de foto's ging in ieder geval niet helemaal perfect.:cheesy:

kruitsnuiver

Registered User
Ja het scheen echt een goed vuurwerk geweest tezijn gister, helaas was ik er niet bij.

Wel zal er zeer snel een video van deze show te vinden zijn op vuurwerkcrew.nl

Zoals ik al zei was ik er niet bij, en na het zien van de video van deze show baal ik er echt van. Wat een topshow was dit met prachtige shells en goed op de muziek geschoten.
Het hoogte verschil tussen het vuurwerk vanaf de drie wolkenkrabbers en dat vanaf de grond geeft echt een appart effect.

Wie wil kan de video van de show bekijken, dan kan je zelf oordelen wat je van deze show vond.

12 Mei Wolkenkratzer festival - Frankfurt:
Film
Info

Groeten,
Kruitsnuiver

Bovenaan