Franeker door Big Smile Fireworks 19-09-15

KoenL

Registered User
We kunnen na gisteravond gerust zeggen dat de vuurwerkshow bij de agrarische dagen in Franeker een van de grootste shows is die wij in Nederland kennen. De show kenmerkt zich door de top van de Nederlandse consumenten cakes. Dat in combinatie met singelshots, professionele mines (tot 100mm) en de inzet van een groot aantal Spaanse grondknallers maken het een unieke show die we in Nederland maar heel weinig zien.

Ik heb niet alleen genoten van de show, maar ook van de opbouw en de inzet van het team. We konden pas later beginnen met bouwen dan de bedoeling was, waardoor echt iedereen 100% moest knallen. Geweldig om te zien dat dit gebeurde en dat het resultaat een foutloze show is. Rob en alle bouwers; onwijs bedankt voor de leuke dag en gefeliciteerd met dit resultaat!

jwtjuh

Registered User
ZOOOOOOO DAN!!!!! Heb de hele show met open mond bekeken :want:

Big Smile Fireworks is en zal altijd mijn favoriet blijven. De manier waarop deze shows in elkaar worden gezet, met zoveel aandacht en liefde voor het vak, dat vind ik gewoon ontzettend knap. Het zal ook behoorlijk wat uren hebben gekost om dit in elkaar te zetten (dan denk ik ook aan het voorwerk zoals modificeren etc.). Ik ga altijd al met groot plezier naar de show die ze in Zoetermeer schieten, maar als ik dit zo zie overweeg ik toch om volgend jaar ook naar Franeker te gaan. Het is dan wel een p*kke eind rijden (bijna 2 uur), maar zo te zien is het zeker de moeite waard!

Deze mannen verdienen een dikke pluim!

thunderboy

Registered User
Zo zie ik ze graag hoor, wat een bijzonder showtje!

Heerlijke opening. De groundsalutes na de fonteinen had niemand verwacht denk, hierdoor wordt je wel gelijk in de show "getrokken"
Lekkere rauwe fluiters van ik gok de oude versie Falcon, een origineel beeld van hummers met go-getters, mooie producten en combinaties om te zien.

Gaaf om te horen hoe het publiek reageert op de mines en het stepwerk, als ik daar had gestaan was ik ook flink uit mn plaat gegaan.
Het ziet er professioneel uit en de lanceringsgeluiden zijn kikke om te horen.

Finale ook erg netjes. Volgens mij waren het White Thunders op het eind en terwijl die stonden te schieten dacht ik bij mezelf, zouden we die vette groundsalutes nog terugzien zometeen? En jawel hoor, plus fluitmines en tempoversnelling erbij, man wat een vet einde haha ! Toveren met vuurwerk.

Complimenten voor deze creatieve topshow, zeer leuk gedaan mannen :relief:

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Wauw wat een hele gave show is dit!! Die mines met dat donkere goud zijn echt fantastisch. Mooi om te zien met strikte afstanden toch creatief met materiaal zijn, mines, knallers, steppen.

Michel_G

Zilveren Member
Rob en team, mijn complimenten!

Wat een ontzettend goede show is dit! Heerlijke variatie, mooi creatief ontworpen en technisch ontzettend strak uitgevoerd. Ook ontzettend veel moeite gestopt in product keuze, wat direct terug te zien is.

En dan zo te zien (vrijwel) foutloos uitgevoerd, is een dik compliment aan het team achter deze show. Je kan nog zo'n strakke show ontwerpen, maar je bent altijd afhankelijk van de (foutloze) opbouw van de show, door je team. Klasse!

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo daar is heel wat vuurwerk de lucht ingegaan in Franeker gisteren. Kijk alleen maar naar de bijna 4 minuten !! durende finale.
Inderdaad een hele goeie en leuke show, met veel creativiteit en inventiviteit.
Sterkte/leukste onderdelen: De grondknallers, hummerthema en natuurlijk de finale!!

martino

Registered User
Wat een prima show weer van big smile.

Enigste nadeel is dat deze voor mij op dezelfde dag stond gepland als het festival in Hannover.
Vorig jaar heb ik deze ook gemist door de zena trophy . Voor 2016 staat Franeker nu als eerste op de kalender om er bij te zijn!

shinji

Moderator
Medewerker
enerverende escalatieshow van het team van Big Smile. Hier en daar wat oude spulletjes opgeraapt zo te zien, maar dat maakt de pret er zeker niet minder om. Maareh, modificeren van blokjes is altijd leuk, daarentegen is knoeien met filmgeluid in dit geval totaal mislukt. Lijkt wel of de show in de basiliek van Mosta is geschoten.

Bovenaan