FPM Vuurwerkdatabase Aanraders!

Tony

Administrator
Medewerker
Zojuist zijn er een aantal artikelen uit de FPM aanraderslijst verdwenen.

Het betreft hier de

Sky Screamers / Falcon van Schuurmans
Colorfull Thundertail van Bonfireworks
Immortal Gold van Rubro
Crackling Meteors van Bonfireworks (te lang niet meer gezien)
Secret Salute van Rubro
Phantom 12 van Lesli

Deze dagen zullen we een aantal nieuwe of zelfs oude producten aan de lijst toevoegen en we zullen dat in deze thread vermelden.

rikkoenjeffrey

Registered User
Tis jammer dat de immortal gold wisselend presteerd, bij de demo van Mantel was het wel een aanrader. Kun je bevestigd krijgen door een behoorlijk aantal kenners. En het was productie dus. Ik snap dat hij eruit gaat, omdat je niet weet welke verzie je krijgt.

Tony

Administrator
Medewerker
Tis jammer dat de immortal gold wisselend presteerd, bij de demo van Mantel was het wel een aanrader. Kun je bevestigd krijgen door een behoorlijk aantal kenners. En het was productie dus. Ik snap dat hij eruit gaat, omdat je niet weet welke verzie je krijgt.

Ja, wij willen zeker zijn dat wanneer we een producten een aanrader noemen dat dit ook daadwerkelijk zo is. Mensen moeten het vertrouwen in ons kunnen hebben.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Mag ik vragen waarom de cruise rockets niet verwijderd zijn?Ik vind ze namelijk erg tegen vallen de laatste 2 jaar. Krijgen ze nog een kans of vinden jullie ze nog steeds een aanrader?

JHGW79

Registered User
Ja, wij willen zeker zijn dat wanneer we een producten een aanrader noemen dat dit ook daadwerkelijk zo is. Mensen moeten het vertrouwen in ons kunnen hebben.

Het is en blijft nog altijd een mening. Dus zeker zijn over een product kun je nooit.

sprinkhaan

Registered User
Ik moet zeggen dat fpm op deze wijze zijn objectiviteit qua beoordeling van producten goed bij houd. Top!

Laatst bewerkt:

postvoordennis

Registered User
Hier moeten jullie ook iets commercieels mee gaan doen Tony: De importeurs de mogelijkheid bieden om hun vuurwerk te voorzien van een 'Ik kies bewust'-logo, maar dan voor vuurwerk!

happy4ever

Registered User
Volgens mij beginnen de jaartjes te tellen en kan ik een en ander niet meer zo goed vinden.

Waar kan ik deze "vuurwerkdatabase aanraders" vinden??

jwtjuh

Registered User
Ik vind het zeer goed dat FPM de aanraderslijst bijhoudt.
Als ik nog wat tips mag geven, ik vind dat de Midnight Mania ook wel een plaats verdiend in de aanraderslijst!
Een verassend goed blokje met een hele flinke burst! Maargoed, dat is mijn mening.

Verder zouden n.m.m. deze 2 producten uit de lijst gehaald mogen worden, aangezien deze naar mijn weten niet meer verkocht worden:

The Real Crackling Chrysantium
Thunderking XXL

Jwtjuh

Bovenaan