FPM Quizes, prijsvragen..

GMP82

Zilveren Member
Ik vroeg me het volgende af. Er zijn afgelopen jaar geen O&N FPM prijsvragen, quizes, etc. gedaan. (Geloof dat die van de Zena Trophy de laatste is geweest?)

Is daar een speciale reden voor? Geen animo vanuit winkels? Of een gevolg op (te) weinig respons op eerdere prijsvragen in het jaar? Want laten we wel wezen, het aantal deelnemers viel toen ERG tegen.... Of is het gewoon een keuze om hiermee te stoppen?

Geen kritiek, je krijgt het immers allemaal maar cadeau (of niet). Maar hoe zit dit precies?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vroeg me het volgende af. Er zijn afgelopen jaar geen O&N FPM prijsvragen, quizes, etc. gedaan. (Geloof dat die van de Zena Trophy de laatste is geweest?)

Is daar een speciale reden voor? Geen animo vanuit winkels? Of een gevolg op (te) weinig respons op eerdere prijsvragen in het jaar? Want laten we wel wezen, het aantal deelnemers viel toen ERG tegen.... Of is het gewoon een keuze om hiermee te stoppen?

Geen kritiek, je krijgt het immers allemaal maar cadeau (of niet). Maar hoe zit dit precies?

We zijn er wel mee bezig geweest. Helaas hebben we het systeem niet werkend gekregen waardoor ook onze eigen grote December quiz niet door kon gaan. Daarbij wil ik er niet teveel tijd aan besteden daar er inderdaad veels te weinig mensen mee doen. Als je op 1 dag 20.000 man online hebt en er doen in totaal nog geen 100 leden mee aan een quiz waar gewoon veel geld in vuurwerk te winnen valt is het misschien tijd om er geen moeite meer voor te doen.

GMP82

Zilveren Member
OK, helder antwoord. Tis jammer maar begrijpelijk (en zonde van de energie), als er onder de leden te weinig animo (b)lijkt.

Steef-Kaboom

Registered User
AVP had dit jaar meer prijsvragen dan actieve leden :) Dus hoeft niet altijd wat te zeggen. vind het altijd wel grappig ook al heb ik nooit wat gewonnen met de Quiz :) Al doen we het zonder prijzen wie is de meest (slimme) erge freak :p

Tony

Administrator
Medewerker
AVP had dit jaar meer prijsvragen dan actieve leden :) Dus hoeft niet altijd wat te zeggen. vind het altijd wel grappig ook al heb ik nooit wat gewonnen met de Quiz :) Al doen we het zonder prijzen wie is de meest (slimme) erge freak :p

Het moet wel wat voor de winkels opleveren.
Het heeft geen zin als ze doormiddel van een quiz reclame maken voor hun winkel door een bak prijzen weg te geven en niemand doet er aan mee.

Steef-Kaboom

Registered User
Het moet wel wat voor de winkels opleveren.
Het heeft geen zin als ze doormiddel van een quiz reclame maken voor hun winkel door een bak prijzen weg te geven en niemand doet er aan mee.

Ik doelde meer op een Quiz onder de leden die zich dan een jaar freak van het jaar mag noemen :p

Bovenaan