mrfire

Registered User
Re: [Nieuw] Producten database

Echt super handig dit . Ik hoop alleen nog dat alle mensen in nederland dit eerst doornemen voordat ze vuurwerk gaan kopen/bestellen zodat de concurentie steeds groter word voor de importeurs en het vuurwerk steeds beter gaat worden in nederland

Tony

Administrator
Medewerker

Het is even stil geweest naar buiten toe maar op de achtergrond is er flink doorgewerkt. We hebben deze week een nieuwe optie aan de product database toegevoegd en dat heeft te maken met onze films en vimeo. We hebben zoals de meesten van jullie weten Vimeo als hoster van onze films genomen en die films zijn voor ons heel makkelijk te embedden.

Nu is deze functie ook in het product database gebouwd en hoeven jullie de films niet meer eerst te downloaden, je kan ze nu direct bekijken. Nu ze bij ons direct embedded worden toegevoegd betekent dit dat hetzelfde gebeurd in het forum. Ook daar kan je vanaf vandaag als we nieuwe films toevoegen de film direct zien. De films die eerder al geplaatst zijn worden vervangen voor vimeo films en binnenkort omgezet naar embedding.

Zie hier de voorbeelden:
Product in het forum
-http://www.freakpyromaniacs.com/forum/herlat-collection/15973-multi-coco.html

Product in de product database
-Multi coco

KoenL

Registered User

Super handige functie jongens. Goed werk!
Maakt het weer een stuk makkelijker om even een filmpje te kijken!

*kevin*

Registered User

ik vind het ook erg fijn, je blijft zo op de pagina en opent niet allemaal andere vensters.
ik vind de database erg makkelijk werken en je kan daarmee erg makkelijk een lijstje samenstellen.
misschien nog ooit een optie om een verlanglijstje aan te kunnen maken of is dat niets?

goed werk geleverd weer, toppie.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

ik vind het ook erg fijn, je blijft zo op de pagina en opent niet allemaal andere vensters.
ik vind de database erg makkelijk werken en je kan daarmee erg makkelijk een lijstje samenstellen.
misschien nog ooit een optie om een verlanglijstje aan te kunnen maken of is dat niets?

goed werk geleverd weer, toppie.

Dit is er al, kijk maar in de database links daar zie je verlanglijst staan.:cheesy:

*kevin*

Registered User

Dit is er al, kijk maar in de database links daar zie je verlanglijst staan.:cheesy:

hahah helemaal niet gezien:embarrest: maargoed ga hem nu eens bekijken hoe het werkt. nogmaals ik vind het een erg overzichtelijk iets waarmee je alles op je gemak kan uitzoeken zonder dat je een half forum moet doorspitten met een hoop reacties erbij.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member

Sweet Laker

Registered User

Dat is nou eens een leuke toevoeging. Dat ding is toch mooi anderhalve euri duurder geworden,.. (i know, krentenkakker haha)

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member

Op dit moment wordt BonFireworks & Skyfireworks toegevoegd. Ik geloof dat hier een hoop op zaten te wachten.

Verder kan je nu ook in je verlanglijst ook het aantal veranderen naar 0 bij een artikel. Hier was ook veel vraag naar. Het product wordt dan niet meegenomen in de totaalprijs.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member

Op dit moment wordt BonFireworks & Skyfireworks toegevoegd. Ik geloof dat hier een hoop op zaten te wachten.

Verder kan je nu ook in je verlanglijst ook het aantal veranderen naar 0 bij een artikel. Hier was ook veel vraag naar. Het product wordt dan niet meegenomen in de totaalprijs.

Ik heb de wishlist opnieuw geschreven en er gelijk een hele nieuwe functionaliteit van gemaakt.

Bij elk product is er (naast de gebruikelijke toevoegen aan lijst knop) een nieuwe knopje bij gekomen.

1.png

Het gaat om dit icoontje :
icon_wish.png

Zodra je hier op drukt zal dat artikel aan je wishlist worden toegevoegd.
Je wishlist is bereikbaar via "Verlanglijst" in de productendatabase.

Helemaal onderaan is nu een nieuw blokje bijgekomen met "Wishlist".

2.png

Deze producten worden niet meegenomen in de prijs berekening en zijn ook niet zichtbaar wanneer je lijst gedeeld wordt.

In je wishlist heb je voor elk product 2 opties.
- Toevoegen aan je lijst (
icon_list.jpg
).
Zodra je op deze knop drukt, verplaatst dit artikel naar je verlanglijst.

-Verwijderen uit je wishlist (
delete_icon.gif
)
Hiermee verwijder je het product uit je wishlist.

Veel plezier ermee!

Tony

Administrator
Medewerker

De members wilden het en jij maakt het!
Top functie weer Patrick. Ik denk dat het veel gebruikt zal worden.

Quadriffis

Registered User

Wow echt geweldig... hier zat ik echt op te wachten! geweldige opties zo kun je leuk combineren tot je aan een bepaald budget zit! en artikelen die op het laatst nog afvallen kun je leuk bewaren voor een volgende keer.

Echt TOP!

Markie

Registered User

Hm en nou nog een knop voor van verlanglijst naar wishlijst :nuts:

Nee hoor zo red ik me ook wel. Mooi werk, tenk joe verrie muts :amuse:

Tony

Administrator
Medewerker

We zijn een paar minuten geleden de 3000 producten gepasseerd. De nieuwe spullen van Hardix vuurwerk worden op dit moment toegevoegd aan de product database dus de teller zal vandaag nog oplopen.

Go Son-t, Go Son-t!!

Bijlagen

• 3001.jpg
    3001.jpg
    19,7 KB · Weergaven: 14

Son-T

Registered User

Hardix staat er nu kompleet op .De teller staat nu op 3070 produkten.:nuts:
En er komen er nog meer aan dus hou de Database in de gaten !!!!!!

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Fantastisch deze database!
Kan er bijna m'n lijstje in kwijt.

Ik kwam de volgende artikelen niet tegen.
Zouden deze nog (eens) kunnen worden toegevoegd:

- Hot Shots pijlen (Crown, Broekhoff)
- Sun Warrior Pijlen (Wolff)
- Spinning Flower w Bang (Wolff)
- Imperial pijlen (Wolff)
- Rubro (nieuwe artikelen, ghost king, event cakes)
- Thunder Tiger Pack (GBV)
- Mermaid Thunder King en Eagles romeinse kaarsen
- Eyecatcher (Havana, B&W)

3070 producten :nuts:

Ongelooflijk dat er zelfs zo veel verschillende producten zijn!

Laatst bewerkt:
Bovenaan