FPM Product database - Updates 2010

Gertjanberg

Registered User
Die staat klaar om geplaatst te worden. Ik denk dat we de producten dit weekend in de product database zetten.
Daarna komt vuurwerktotaal nog plus wat Zena nederland knal spulletjes en uiteindelijk als afsluiter Marijn vuurwerk.
We zijn er bijnaaaa we zijn er bijnaaaaaaaaaa

he, bedankt joh. voor de goede 'service'!!! toppie

Richardus

Registered User
Wat ik me nou afvraag; waarom worden bij veel producten die in de database worden gezet geen prijzen vermeld terwijl die wel bekend zijn (zoals bij Marijn nu weer)? Dan is het rekennut van de productdb nog niet te gebruiken op je lijstje...

Tony

Administrator
Medewerker
Wat ik me nou afvraag; waarom worden bij veel producten die in de database worden gezet geen prijzen vermeld terwijl die wel bekend zijn (zoals bij Marijn nu weer)? Dan is het rekennut van de productdb nog niet te gebruiken op je lijstje...

Dit is omdat wij de gegevens niet van de importeur krijgen.
We willen de prijzen graag hebben maar we willen ze niet van andere websites afhalen.
Dus als jij ze wel hebt en ze in een text bestandje naar mij toe kan sturen dan komt het in orde.

Richardus

Registered User
Dit is omdat wij de gegevens niet van de importeur krijgen.
We willen de prijzen graag hebben maar we willen ze niet van andere websites afhalen.
Dus als jij ze wel hebt en ze in een text bestandje naar mij toe kan sturen dan komt het in orde.
tja, ik haal ze of van andere websites en uit webwinkels...

Bovenaan