FPM Product database - Missende producten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Son-T

Registered User
Ik was er mee bezig Scav maar er gaat iets niet goed. Kijk maar naar de treasure. Bij het aanpassen van de Database veranderd hij je topic waar we nu niets aan hebben. Er word aan gewerkt. En dan zullen de Earth Quake en de climax toegevoegd worden.

Gertjanberg

Registered User
Ik mis van Royal, Galaxy collection nog de producten van afgelopen jaar:

- Incredible Venus
- Galaxy Collision
- Universal power
- Deep space

Zaliotuur

Registered User
@Zaliotuur
Heb hem aangezet voor je .

@sigaar Toegevoegd.

Thanks! Ik mis trouwens ook nog de Secret Salute Salvo van Rubro (RVW 9996). En de Kippenvel van Lesli staat als Kippevel in de db en is daarom niet zo makkelijk te vinden.

Ook meteen een algemeen bedankt voor de monsterklus die het bijhouden van deze db is!

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Thanks! Ik mis trouwens ook nog de Secret Salute Salvo van Rubro (RVW 9996). En de Kippenvel van Lesli staat als Kippevel in de db en is daarom niet zo makkelijk te vinden.

Ook meteen een algemeen bedankt voor de monsterklus die het bijhouden van deze db is!

Secret salute salvo staat er als Secret salute en het productnummer klopte niet . Vandaar dat je denk ik mis zat.
Zoeken naar een product kan al vanaf 3 letters en of productnummer (als die correct is).
Kippevel heet nu Kippenvel.

Bedankt voor het opletten en de melding.

Zaliotuur

Registered User
Secret salute salvo staat er als Secret salute en het productnummer klopte niet . Vandaar dat je denk ik mis zat.
Zoeken naar een product kan al vanaf 3 letters en of productnummer (als die correct is).
Kippevel heet nu Kippenvel.

Bedankt voor het opletten en de melding.

Bedankt voor het fixen! Wat betreft de secret salute: er zijn 2 versies. Diegene die jij hierboven linkt (met productnummer RVW 999) (winkelvoorbeeld) en secret salute salvo die in 1 keer de hele inhoud eruit gooit (met nummer RVW 9996) (winkelvoorbeeld). Het zijn dus 2 verschillende producten. Ik weet alleen niet zeker wat de status van de salvo versie, is ie officieel of niet? Als de Salvo versie niet in de db komt moet in ieder geval het productnummer van het reguliere product wat al in de db staat nog even teruggezet worden naar RVW999.

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks voor jullie hulp boys!
Het is soms voor ons 1 grote puzzel en op deze manier komt het allemaal goed.
Vooral blijven helpen!

Son-T

Registered User
Bedankt voor het fixen! Wat betreft de secret salute: er zijn 2 versies. Diegene die jij hierboven linkt (met productnummer RVW 999) (winkelvoorbeeld) en secret salute salvo die in 1 keer de hele inhoud eruit gooit (met nummer RVW 9996) (winkelvoorbeeld). Het zijn dus 2 verschillende producten. Ik weet alleen niet zeker wat de status van de salvo versie, is ie officieel of niet? Als de Salvo versie niet in de db komt moet in ieder geval het productnummer van het reguliere product wat al in de db staat nog even teruggezet worden naar RVW999.

Bedankt voor je oplettendheid. ik heb de Secret salute salvo 9996 toegevoegd aan de DB.
Secret salute heet weer 999
En wat Tony al zegt , soms zien we door de bomen het bos niet meer.De importeurs doen hun best om alle fotos aan te leveren maar ik heb gemerkt en jullie ook dat daar nog wel eens wat aan schort. Buiten het feit dat ik niet alles uit me hoofd weet en natuurlijk ook fouten kan maken net als type fouten, maar ik doe me stinkende best.
Met meer dan 7015 producten in de DB kan dat bijna niet anders.
We zijn dan ook zeer blij dat jullie de fouten en of ontbrekende artikelen aangeven zodat wij dit kunnen veranderen.
Zo worden we alleen maar beter en groter !
Keep up the good work!!

Son-T

Registered User
Met de chain 500 moet je mij even helpen hoor.
Op de site van Original kan ik de chain 500 niet terugvinden.
Wel kan ik de Choeet 500 en de Z124 500 cracker van Original
Heb jij nog meer info over de chain?
Heb de cosmopolitan toegevoegd aan de DB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan