FPM on Tour - Dagboek

Tony

Administrator
Medewerker
In deze thread zullen we proberen om elke dag een verhaal te schrijven over alles wat we mee maken tijdens onze week in Valencia (13 t/m 19 maart) voor het feest Fallas de Valencia. Het zal wat moeilijker zijn om dit bij te houden dan het dagboek van de PGI en China omdat je hier niet om 1.00uur 's nachts in je kamer bent, maar we doen ons best.

Sla de link van deze thread op en volg ons en beleef Fallas zoals wij hem beleven.

26 Februari 2012 - Dia de la Crida
Vriend Jose Pallares heeft deze middag een aantal mooi foto's gemaakt van de mascleta op plaza del Ayuntamiento geschoten door Pirotecnia Valenciana.

LaCrida_Fallas2012_Jose_11.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_4.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_12.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_14.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_16.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_17.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_24.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_25.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_28.JPG

LaCrida_Fallas2012_Jose_31.JPG

In totaal staan er 44 foto's in het Fallas de Valencia 2012 - Dia de la Crida album

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
14 Maart 2012

Vanmorgen om 6.20uur op gestaan om de gehele opbouw te filmen/fotograferen van Hermanos Caballer.

Het is een grote mascleta waar ik zelf ook veel van verwacht. Veel digitale ondersteuning en een hele grote terremoto (1500 knallers).

Vanmiddag zal ik wat fotos uploaden.

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen
Tsja dan zie je dat zonnetje weer en die mensen in hun T shirt en dan moet je nog 11 nachten slapen, voordat je weer op dat plein staat.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Bedankt voor de foto's! Leuk om te zien! Nog 15 nachtjes dan zijn wij ook weer in Spanje! Heb er zin in!

RoYvette

FPM Filmer
Tjuu wat duurt wachten lang, en al helemaal nu naar het zien van de eerste beelden die komen. Kunnen we niet n sprong maken ff na 13 maart.... Thanx Toon voor de foto's!

elmo

FPM Moderator
Helaas kan ik je hier maar 2 dagen volgen,maar gelukkig ben ik er vanaf de 15de zelf weer bij.

WHOEHOEEEE we hebben er weer zin an!

Roeland FPM

FPM Filmer
Oehhhhhh kan ook echt niet meer wachten! Zitten wel weer mooie plaatjes tussen. Prachtig altijd om te zien die liefde voor vuurwerk. Zo vind ik die foto van Pirotecnia Marti ook nog steeds geweldig:

Marti24.jpg

Thanks voor de update!

Bovenaan