Torrr
Registered User
Het is wel vaag dat ze een " besloten " demo geven voor winkeliers en dat ze daar totaal geen nieuwe producten schieten ! Juist dan zorg je toch voor iets nieuws lijkt mij ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PS. Ik ben geen medewerker van Bon-Fireworks. Wat wel ??
PS. Ik ben geen medewerker van Bon-Fireworks. Wat wel ??
Werden vorig jaar voor zover ik weet ook bij een aantal vestigingen van Intratuin verkocht... En natuurlijk ook in Enschede zelf...
Hoop dat ze dit jaar ook wat meer richting Rotterdam komen.
Ben erg benieuwd naar de productDVD hoop dat wij deze ook kunnen bekijken.
Tja ik was er ook en vond het toch goed geregeld, mooie locatie, dummy's netjes uitgestald, goed verzorgde boekjes met producten + informatie. Kijk het is moeilijk om met maar twee mensen zo'n grotere groep klanten te woord te staan. Het had misschien beter gekund om een korte toespraak te houden bijvoorbeeld maar ik vond het zelf verder heel goed verzorgd!
Werden vorig jaar voor zover ik weet ook bij een aantal vestigingen van Intratuin verkocht... En natuurlijk ook in Enschede zelf...
Hoop dat ze dit jaar ook wat meer richting Rotterdam komen.
Ben erg benieuwd naar de productDVD hoop dat wij deze ook kunnen bekijken.
Even een vraagje: is er al wat bekend over de nieuwe artikelen van Bonfireworks.
ben neiuwsgierig
Komen er uberhaupt wel nieuwe producten van Bonfireworks of blijft het bij die paar cakes van Dreamfire die eigenlijk los staan van Bonfireworks ?